Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

08-06-2018 21:09

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 7 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (r) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van René Meijers (l) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
05-06-2018 15:50

Robin Swart nieuw lid

Wederom mogen we een nieuw, jong lid begroeten bij SMO. Heden ontvingen wij een aanmeldformulier van Robin Swart. Robin is 17 jaar en woonachtig in Herten, nabij Roermond. Hij is momenteel actief als scheidsrechter senioren groep I. Wij heten ook Robin van harte welkom bij SMO en hopen hem vaak te...
12-04-2018 16:59

Ook Tommie Colen SMO'er

Na de inschrijving van Frank Sanders ontvingen wij heden wederom een inschrijvingsformulier van een nieuw lid. Het gaat om Tommie Colen, 26 jaar en woonachtig in Kerkrade. Tommie is momenteel met veel enthousiasme als assistent-scheidsrechter actief. Met de inschrijving van Tommie prijken er bijna...
11-04-2018 12:15

Frank Sanders nieuw lid

Wij mogen weer een nieuw lid bijschrijven op onze ledenlijst! Het gaat om Frank Sanders, 49 jaar en woonachtig in Geleen. Frank werd al bijna wekelijks ingezet als scheidsrechter bij wedstrijden van reserveteams. Wij heten Frank van harte welkom bij SMO en hopen hem vaak te mogen begroeten!  
16-03-2018 12:16

JALV: een successtory

Op donderdag 15 maart vond in onze vertrouwde Keizer te Meerssen de jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats. Met recht kunnen we deze JALV een successtory noemen getuige alle lof en eer die deze avond zijn geuit binnen de vergadering. Het gevoerde beleid en de daaraan gekoppelde (opvallende)...
16-02-2018 12:45

HasTrui wint van SMO: 2-3

Op een koude, naargeestige donderdagavond vond gisteren in ons aller Geusselt het vriendentreffen plaats tussen onze SMO'ers en Scheidsrechtersgewest HasTrui. Het was de eerste maal dat wij deze tegenstander troffen. En toch ook weer niet bleek na afloop. In het verleden heeft SMO vaker meegedaan...
02-02-2018 18:43

Nieuw lid: Anton de Wit

Anton de Wit is het nieuwste lid van SMO! Wij ontvingen gisteren zijn inschrijfformulier. Anton is 38 jaar, woonachtig in Grave en actief als scheidsrechter in groep E (voornamelijk tweede klasse). Ook is Anton een echte zaalvoetballiefhebber getuige zijn voetbal- en scheidsrechterservaring op dit...
17-01-2018 15:56

SMO weer naar Mokum

Voor het vierde jaar op rij zal SMO ook in 2018 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 22 t/m 24 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten. De inschrijving is inmiddels opengesteld, klik hier   Het...
16-01-2018 15:33

Nieuwe sponsor voor SMO

Heden heten wij welkom als nieuwe sponsor: De Sjoester Vaan Mestreech. Deze zaak is gelegen op de Nieuwstraat nummero 18 in hartje Maastricht. Wij danken eigenaar Rene Claasens voor zijn sponsoring!  
05-01-2018 15:54

Nieuwjaarsborrel geslaagd

Op donderdag 4 januari jl. vond de traditionele nieuwjaarsborrel plaats bij onze vereniging. Uiteraard werd er eerst hard getraind in het stadion waarna er een gezellig samenzijn plaatsvond in een prettige sfeer. Namens het bestuur sprak Max Kok de aanwezigen toe waarbij hij uiteraard eenieder de...

Nieuws

11-03-2019 17:10

Nieuw lid: Nico Veltrop

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Nico Veltrop. Nico is 55 jaar en woonachtig in Voerendaal. Hij is al lange tijd scheidsrechter en tegenwoordig ook actief als rapporteur bij jeugdwedstrijden. Wij heten Nico van harte welkom als nieuw lid van onze vereniging!  
11-03-2019 11:38

Schnitzelparadies sponsor

Wij heten Schnitzelparadies Maastricht van harte welkom als nieuwe sponsor van onze vereniging! Zij zijn gevestigd op Kesselskade nummero 58 in hartje Maastricht! Beslist een bezoekje waard! Klik op het logo voor de website!  
08-03-2019 15:09

Jaarvergadering geslaagd

De jaarvergadering is voorspoedig verlopen. De jaarverslagen van zowel secretaris als penningmeester werden uitvoerig doorlopen. Op bestuurlijk vlak waren er geen wijzigingen, de herkiesbare bestuursleden René Meijers, Johan Rosier en Guus Dols werden allen herkozen. De ledenvergadering had lof...
18-02-2019 11:55

Vince Wolters nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Vince Wolters. Vince is vandaag 16 jaar geworden (gefeliciteerd) en woonachtig in Melick. Hij is enige tijd geleden begonnen als scheidsrechter voor de KNVB nadat hij wist te slagen voor de cursus (foto). Wij heten Vince van harte welkom als nieuw lid van...
31-01-2019 15:51

Jaarvergadering op 7 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 7 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen donderdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
31-01-2019 14:45

Alternatieve clubavond

Vanavond, 31 januari is de training helaas voor de tweede week op rij afgelast. Wij mogen het stadionveld niet betreden! Er is een alternatief georganiseerd!  Om 20.00 uur verzamelen wij bij het stadion en vertrekken dan voor de Groene Loper Wandeltocht. Tussenstop is bij onze hoofdsponsor De...
24-01-2019 20:28

Algehele afgelasting Zuid

Nog meer afgelastingen! De KNVB heeft voor komend weekend alle wedstrijden uit district Zuid afgelast! Enkel wedstrijden die vallen onder categorie Landelijk gaan vooralsnog door. Arbiters uit ons rayon die graag een oefenwedstrijd willen leiden kunnen zich melden.
24-01-2019 20:27

Training 24 januari afgelast

Slecht nieuws vanuit de Geusselt!  Wij mogen vanavond niet het stadionveld op. Als gevolg hiervan is onze training afgelast. De hallen in de nabije omgeving zijn volgeboekt. Derhalve is er vanavond géén clubavond!
04-01-2019 20:23

Nieuwjaarstreffen geslaagd

OP 3 JANUARI JL. VOND IN INFORMELE SFEER HET NIEUWJAARSTREFFEN PLAATS. WIJ DANKEN ALLE AANWEZIGEN VOOR HUN KOMST EN WENSEN UITERAARD EENIEDER EEN SPORTIEF 2019!
01-01-2019 00:00

Oliebollenloop Weert

Op Oudjaarsdag namen wij deel aan de Oliebollenloop in Weert. Het betrof een hardloopwedstrijd van 10 kilometer. Na afloop genoten wij van een drankje in hartje Weert. WIj danken alle deelnemers voor hun inzet!

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

zo 24 maart, 12.15 uur

  • Update programma 24.3

  • Aanduidingen 30/31 maart

  • Nieuw lid: Nico Veltrop

  • Schnitzelparadies nieuwe sponsor

  • Jaarvergadering geslaagd