Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

31-01-2019 15:51

Jaarvergadering op 7 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 7 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen donderdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
31-01-2019 14:45

Alternatieve clubavond

Vanavond, 31 januari is de training helaas voor de tweede week op rij afgelast. Wij mogen het stadionveld niet betreden! Er is een alternatief georganiseerd!  Om 20.00 uur verzamelen wij bij het stadion en vertrekken dan voor de Groene Loper Wandeltocht. Tussenstop is bij onze hoofdsponsor De...
24-01-2019 20:28

Algehele afgelasting Zuid

Nog meer afgelastingen! De KNVB heeft voor komend weekend alle wedstrijden uit district Zuid afgelast! Enkel wedstrijden die vallen onder categorie Landelijk gaan vooralsnog door. Arbiters uit ons rayon die graag een oefenwedstrijd willen leiden kunnen zich melden.
24-01-2019 20:27

Training 24 januari afgelast

Slecht nieuws vanuit de Geusselt!  Wij mogen vanavond niet het stadionveld op. Als gevolg hiervan is onze training afgelast. De hallen in de nabije omgeving zijn volgeboekt. Derhalve is er vanavond géén clubavond!
04-01-2019 20:23

Nieuwjaarstreffen geslaagd

OP 3 JANUARI JL. VOND IN INFORMELE SFEER HET NIEUWJAARSTREFFEN PLAATS. WIJ DANKEN ALLE AANWEZIGEN VOOR HUN KOMST EN WENSEN UITERAARD EENIEDER EEN SPORTIEF 2019!
01-01-2019 00:00

Oliebollenloop Weert

Op Oudjaarsdag namen wij deel aan de Oliebollenloop in Weert. Het betrof een hardloopwedstrijd van 10 kilometer. Na afloop genoten wij van een drankje in hartje Weert. WIj danken alle deelnemers voor hun inzet!
28-12-2018 20:25

SMO klopt Boxmeer Cuijk

De traditionele zaalvoetbalwedstrijd vlak na de Kerst is gewonnen door SMO. In Sittard werd het 8-7 in Maastrichts voordeel. Al jaren speelt SMO vlak na de Kerstdagen een zaalvoetbalwedstrijd en voor het vierde jaar op rij was COVS Boxmeer Cuijk uitverkoren als tegenstander. Niet toevallig, want...
23-12-2018 20:25

Kerst Inn zeer geslaagd

Wij kijken terug op een zeer geslaagde Kerst-Inn. In echte kerstsferen genoten wij van spijs (met liefde klaargemaakt door onze eigen Johan Rosier) en drank en voor de liefhebbers was er een dartwedstrijd georganiseerd. Deze werd gewonnen door Jerôme Vries.  Wij danken alle aanwezigen voor hun...
21-12-2018 16:02

René Meijers clubkampioen

Het clubkampioenschap spelregels is donderdag 20 december jl. gewonnen door René Meijers! Na een spannend kampioenschap hadden zowel René als regerend kampioen Oscar van Hoof 24 punten weten te vergaren! Hierdoor was een barragevraag noodzakelijk! René wist deze vervolgens te winnen waardoor hij...
20-11-2018 16:02

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 18 november jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Gesprek van de dag was natuurlijk de 2-0 winst die MVV boekte op rivaal Roda JC. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde...

Nieuws

26-11-2019 16:15

Tweetal nieuwe leden

Wij mogen twee nieuwe leden verwelkomen in de personen van Paul Mullenders en Nico Esser. Beide heren zijn 53 jaar oud en respectievelijk woonachtig in Rijckholt en Heerlen. Wij heten beide heren van harte welkom bij onze vereniging!    
11-11-2019 13:41

Geslaagd etentje Zagreb

Gisteren vond in een gezellige sfeer het etentje plaats bij sponsor restaurant Zagreb. Wij genoten weer van spijs en drank en van de gastvrijheid. Alle deelnemers bedankt!  
28-10-2019 11:06

Edwin Buijs nieuw lid

Wij mogen weer een nieuw lid verwelkomen in de persoon van Edwin Buijs. Edwin is 51 jaar en woonachtig in Maastricht. Sinds enige tijd fluit hij wedstrijden via onze vereniging. Per heden is Edwin dus ook officieel SMO'er. Wij heten Edwin van harte welkom en wensen hem een fijne tijd toe bij de SMO...
21-10-2019 11:49

Etentje bij sponsor Zagreb

Inmiddels een heuse traditie geworden, een etentje bij sponsor Zagreb in Selfkant-Wehr (D). Op zondag 10 november a.s. gaan wij weer tafelen en alle leden (met evt partner) zijn uitgenodigd. Aanvang 19.00 uur. Opgave is gewenst en kun je hier doen.
11-10-2019 18:39

Boeiende clinic Van Boekel

In het kader van de week van de scheidsrechter genoten wij gisteren van een clinic van FIFA arbiter Pol van Boekel (44) uit Vierlingsbeek. Pol gaf een kijkje achter de VAR schermen hetgeen als zeer interessant werd ervaren door alle aanwezigen. Met name de aanwezigheid van veel jonge, ambitieuze...
27-08-2019 15:15

Thomas Vranken nieuw lid

Thomas Vranken was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Thomas is 27 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij volgt binnenkort de SO3 cursus in Schinveld. Wij heten Thomas van harte welkom bij SMO!  
20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

vr 06 dec, 18.30 uur

  • Fijn weekend!

  • Aanduidingen 14/15/17/19 dec

  • Aanduidingen 6/7/8 dec

  • Update ledenlijst

  • Tweetal nieuwe leden