Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

27-08-2019 15:15

Thomas Vranken nieuw lid

Thomas Vranken was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Thomas is 27 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij volgt binnenkort de SO3 cursus in Schinveld. Wij heten Thomas van harte welkom bij SMO!  
20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 
07-06-2019 22:06

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 6 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (l) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van Max Kok (r) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
23-04-2019 18:35

Mariusz Gil nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Mariusz Gil. Mariusz is 18 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is momenteel bezig met de scheidsrechterscursus. Wij heten Mariusz van harte welkom bij de club en hopen hem vaak te mogen begroeten!
23-04-2019 09:01

37e clubavond op woensdag

In verband met een studententoernooi donderdag in het stadion wordt onze 37e clubavond morgen al gehouden! We trainen dus eenmalig op woensdagavond, zelfde tijd (20.30), zelfde ‘zender’ (Geusselt). Welkom!
11-04-2019 17:24

Bree vs SMO gaat niet door

Wij ontvingen zojuist bericht van Scheidsrechtersgewest Bree. Zij kunnen onvoldoende spelers op de been brengen; de geplande wedstrijd van morgenavond is derhalve afgelast! Sneu, want onze selectie was met veel zorg en toewijding inmiddels samengesteld en rond. Wij kunnen het helaas niet leuker...
01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.

Nieuws

03-10-2020 16:12

Jente Gilissen nieuw lid SMO

Wederom kunnen wij een nieuw lid bijschrijven op onze ledenlijst! Jente Gilissen was al enkele keren aanwezig op onze trainingsavond en is nu officieel lid geworden van onze vereniging. Jente is 18 jaar en veelal actief als verenigingsscheidsrechter bij vv Scharn. Van harte welkom, Jente!
30-09-2020 13:31

Training gaat door, geen clubavonden

De verspreiding van het coronavirus heeft geleid tot aanvullende maatregelen van het kabinet. Voor ons als SMO betekent dat in ieder geval dat de wekelijkse training nog wel door kan gaan, maar dat er geen toeschouwers meer mogen komen. Daarnaast zal de kantine gesloten zijn. Dus enkel indien je...
28-08-2020 20:39

SMO verlengt verblijf op het Heiveld

De serie zomertrainingen zitten erop! Acht weken op rij hebben wij met veel plezier getraind op de accommodatie van VV Bunde. Een prima kunstgrasveld en uitstekende faciliteiten vielen ons ten deel. Eerder is aangekondigd dat wij met ingang van 3 september weer over zouden stappen naar onze vaste...
03-08-2020 13:10

SVA en SMO een twee-eenheid!

Lange tijd leek het erop dat de SVA Cup in 2020 niet gespeeld zou worden. Een virus, COVID-19 gooide veel, heel veel roet in heel veel menu's. Zo ook in de heerlijkheden van de SVA Cup.  Nadat er van hogerhand enige versoepeling toegepast werd, ging alles ineens snel. SVA voorman Peter de...
18-07-2020 13:11

Het seizoen is afgesloten

Wie sjoen os Limburg is bleek vrijdagavond (17 juli) wel weer tijdens onze seizoensafsluiting. Verscholen tussen de heuvels van Geulhem genoten wij van een drankje en een hapje in de fraaie terrastuin van berghotel Vue. Nadat de avond omstreeks 19.30 uur officieel geopend was konden de...
27-06-2020 22:50

Jeanot Schleipen jongste lid SMO

Uniek is het niet maar bijzonder blijft het wel! De 15 jarige Jeanot Schleipen (foto) heeft zich ingeschreven bij onze vereniging. Jeanot is ondanks zijn jeugdige leeftijd al een tijdje bezig met het fluiten van wedstrijden, voornamelijk bij vv Scharn. Ook leidde hij via ons al oefenwedstrijden bij...
30-05-2020 13:30

Spoorboekje SMO

Sinds 1 april is onze vereniging overgegaan in slaapstand als gevolg van de Corona uitbraak. Nu het Corona virus enigszins teruggefloten is, achten wij de tijd rijp om langzaam over te gaan tot een ontwaakstand. Hier horen natuurlijk ook plannen en vooruitzichten bij. Om hier enig inzicht in te...
07-03-2020 19:04

Jaarvergadering in stijl

Op donderdag 5 maart jl vond in de Keizer te Meerssen de algemene ledenvergadering plaats. Een vergadering met een bijzonder slot. Naast de gebruikelijke onderwerpen vond ook een huldiging plaats van een aantal jubilarissen. Vanwege 12,5 jaar lidmaatschap werden Theo Horbach, René Cauberg en Jordy...
29-01-2020 12:51

Jaarvergadering op 5 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 5 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen vrijdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
13-01-2020 11:29

Trainingen weer hervat

Donderdag 9 januari hebben wij de trainingen weer hervat. Diverse leden maakten van deze gelegenheid gebruik. Train jij ook weer wekelijks met ons mee? Van harte uitgenodigd!

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Wij zijn te bereiken via:
06-23 83 84 67

Last update: 

01-01-2021


Happy new year!

Het oude normaal: Oudjaarsdag

Jaaroverzicht 2020