Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

26-06-2018 12:56

SVA en SMO gouden combi

Zaterdag 23 juni jl. namen wij deel aan de #svacup in het bruisende Amsterdam. Van de vijf gespeelde wedstrijden wisten wij er één (tegen gastheer SVA) winnend af te sluiten. Het leverde een 15e plaats op. Belangrijker was echter het plezier dat eenieder in ruime mate heeft gehad. Wij...
08-06-2018 21:09

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 7 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (r) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van René Meijers (l) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
05-06-2018 15:50

Robin Swart nieuw lid

Wederom mogen we een nieuw, jong lid begroeten bij SMO. Heden ontvingen wij een aanmeldformulier van Robin Swart. Robin is 17 jaar en woonachtig in Herten, nabij Roermond. Hij is momenteel actief als scheidsrechter senioren groep I. Wij heten ook Robin van harte welkom bij SMO en hopen hem vaak te...
12-04-2018 16:59

Ook Tommie Colen SMO'er

Na de inschrijving van Frank Sanders ontvingen wij heden wederom een inschrijvingsformulier van een nieuw lid. Het gaat om Tommie Colen, 26 jaar en woonachtig in Kerkrade. Tommie is momenteel met veel enthousiasme als assistent-scheidsrechter actief. Met de inschrijving van Tommie prijken er bijna...
11-04-2018 12:15

Frank Sanders nieuw lid

Wij mogen weer een nieuw lid bijschrijven op onze ledenlijst! Het gaat om Frank Sanders, 49 jaar en woonachtig in Geleen. Frank werd al bijna wekelijks ingezet als scheidsrechter bij wedstrijden van reserveteams. Wij heten Frank van harte welkom bij SMO en hopen hem vaak te mogen begroeten!  
16-03-2018 12:16

JALV: een successtory

Op donderdag 15 maart vond in onze vertrouwde Keizer te Meerssen de jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats. Met recht kunnen we deze JALV een successtory noemen getuige alle lof en eer die deze avond zijn geuit binnen de vergadering. Het gevoerde beleid en de daaraan gekoppelde (opvallende)...
16-02-2018 12:45

HasTrui wint van SMO: 2-3

Op een koude, naargeestige donderdagavond vond gisteren in ons aller Geusselt het vriendentreffen plaats tussen onze SMO'ers en Scheidsrechtersgewest HasTrui. Het was de eerste maal dat wij deze tegenstander troffen. En toch ook weer niet bleek na afloop. In het verleden heeft SMO vaker meegedaan...
02-02-2018 18:43

Nieuw lid: Anton de Wit

Anton de Wit is het nieuwste lid van SMO! Wij ontvingen gisteren zijn inschrijfformulier. Anton is 38 jaar, woonachtig in Grave en actief als scheidsrechter in groep E (voornamelijk tweede klasse). Ook is Anton een echte zaalvoetballiefhebber getuige zijn voetbal- en scheidsrechterservaring op dit...
17-01-2018 15:56

SMO weer naar Mokum

Voor het vierde jaar op rij zal SMO ook in 2018 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 22 t/m 24 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten. De inschrijving is inmiddels opengesteld, klik hier   Het...
16-01-2018 15:33

Nieuwe sponsor voor SMO

Heden heten wij welkom als nieuwe sponsor: De Sjoester Vaan Mestreech. Deze zaak is gelegen op de Nieuwstraat nummero 18 in hartje Maastricht. Wij danken eigenaar Rene Claasens voor zijn sponsoring!  

Nieuws

27-08-2019 15:15

Thomas Vranken nieuw lid

Thomas Vranken was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Thomas is 27 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij volgt binnenkort de SO3 cursus in Schinveld. Wij heten Thomas van harte welkom bij SMO!  
20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 
07-06-2019 22:06

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 6 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (l) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van Max Kok (r) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
23-04-2019 18:35

Mariusz Gil nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Mariusz Gil. Mariusz is 18 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is momenteel bezig met de scheidsrechterscursus. Wij heten Mariusz van harte welkom bij de club en hopen hem vaak te mogen begroeten!
23-04-2019 09:01

37e clubavond op woensdag

In verband met een studententoernooi donderdag in het stadion wordt onze 37e clubavond morgen al gehouden! We trainen dus eenmalig op woensdagavond, zelfde tijd (20.30), zelfde ‘zender’ (Geusselt). Welkom!
11-04-2019 17:24

Bree vs SMO gaat niet door

Wij ontvingen zojuist bericht van Scheidsrechtersgewest Bree. Zij kunnen onvoldoende spelers op de been brengen; de geplande wedstrijd van morgenavond is derhalve afgelast! Sneu, want onze selectie was met veel zorg en toewijding inmiddels samengesteld en rond. Wij kunnen het helaas niet leuker...
01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

vr 20 sep, 18.30 uur

 
  • Fijn weekend!

  • Update aanduidingen

  • Aanstellingen 28/29 sep