Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

31-12-2017 20:13

Sylvesterloop zit er weer op

Sinds een aantal jaren (6) neemt SMO deel aan de bekende Sylvesterlauf in Aken; een hardloopwedstrijd van 10,3 kilometer. Ook dit jaar hebben wij deze traditie met plezier in stand gehouden! Johan Rosier, Giel Linke, Guido Linke, Jos Stalman en Max Kok stonden op oudjaarsdag om 15.35 uur aan de...
29-12-2017 18:03

Boxmeer Cuijk klopt SMO

De traditionele zaalvoetbalwedstrijd vlak na de Kerst is -net zoals vorig jaar- gewonnen door COVS Boxmeer Cuijk. In Munstergeleen werd het 4-8. Al jaren speelt SMO vlak na de Kerstdagen een zaalvoetbalwedstrijd en voor het derde jaar op rij was COVS Boxmeer Cuijk uitverkoren als tegenstander....
24-12-2017 17:35

Kerstbrunch zeer geslaagd

Op zaterdag 23 december jl. vond in de Keizer te Meerssen onze heuse Kerstbrunch plaats. Vanaf 12.00 uur konden onze leden en aanwezige partners genieten van spijs en drank. Wij danken alle aanwezigen en met name Johan Rosier voor het verzorgen van deze uitstekende brunch! Fijne feestdagen...
22-12-2017 15:15

Oscar van Hoof grijpt titel

Oscar van Hoof (21) heeft donderdag 21 december jl. het clubkampioenschap spelregels gewonnen. Na een spannende strijd bleek hij zijn overgebleven concurrenten Luc Tissingh en Remon Tulen net te slim af te zijn.  Onder aanvoering van spelregelfanaat Barry Weijers (46, onlangs vanwege die...
24-11-2017 15:10

Ook Jos Mucher kiest SMO

Wederom kan SMO een lid toevoegen aan het ledenbestand! Op de 15e clubavond was Jos Mucher aanwezig en hij hoefde niet lang te twijfelen; Jos werd direct lid van onze vereniging. Jos is 53 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is als scheidsrechter actief in groep G bij de senioren en bij de junioren...
17-11-2017 12:44

Roel Metsemakers kiest SMO

Roel Metsemakers is het nieuwste lid van SMO! Roel was aanwezig op de 14e clubavond van het seizoen en sprak vol lof over de aangeboden training. Roel (33) is na een negenjarig uitstapje naar Noord-Holland weer terug in Limburg. Hij groeide op in Neer en is inmiddels woonachtig in Neerbeek. Roel...
08-11-2017 12:00

92 jarig bestaan SMO

8 november 1925 was de dag dat onze vereniging het levenslicht zag. Dat betekent dat wij inmiddels 92 jaar bestaan. Geconstateerd mag worden dat wij een springlevende vereniging zijn en met meer dan 70 leden een van de grootste scheidsrechtersverenigingen in Limburg.  Trots zijn wij op het...
07-11-2017 14:51

Nieuw lid: Devon Moerkens

Wederom mag SMO een lid bijschrijven op de ledenlijst! Het gaat om Devon Moerkens uit Stein. Devon is 25 jaar en heeft veel ambitie in zijn rol als scheidsrechter. In onze nieuwe rubriek "Nieuwe leden stellen zich voor' leest u meer over hem.
03-11-2017 16:05

Primeur: SMO verslaat Bree

Het was inmiddels een heus 'Bree-syndroom' geworden. Nog nooit wisten onze mannen te winnen van onze vrienden uit het Belgische gewest Bree. 2 november 2017 moest de avond worden van de primeur en dat werd het! Met veel strijd en inzet werd een 0-1 ruststand uiteindelijk weggewerkt en zowaar, SMO...
21-10-2017 12:07

SMO wint bij KNLSV: 1-3

Op vrijdagavond 20 oktober jl. waren wij te gast in Overpelt bij de Koninklijke Noord-Limburgse scheidsrechtersvereniging. Een weerzien met oude bekenden; immers waren zij eerder al bij ons te gast in stadion de Geusselt. Op het sportpark van Kadijk SK troffen wij een uiterst klein veld aan hetgeen...

Nieuws

11-03-2019 17:10

Nieuw lid: Nico Veltrop

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Nico Veltrop. Nico is 55 jaar en woonachtig in Voerendaal. Hij is al lange tijd scheidsrechter en tegenwoordig ook actief als rapporteur bij jeugdwedstrijden. Wij heten Nico van harte welkom als nieuw lid van onze vereniging!  
11-03-2019 11:38

Schnitzelparadies sponsor

Wij heten Schnitzelparadies Maastricht van harte welkom als nieuwe sponsor van onze vereniging! Zij zijn gevestigd op Kesselskade nummero 58 in hartje Maastricht! Beslist een bezoekje waard! Klik op het logo voor de website!  
08-03-2019 15:09

Jaarvergadering geslaagd

De jaarvergadering is voorspoedig verlopen. De jaarverslagen van zowel secretaris als penningmeester werden uitvoerig doorlopen. Op bestuurlijk vlak waren er geen wijzigingen, de herkiesbare bestuursleden René Meijers, Johan Rosier en Guus Dols werden allen herkozen. De ledenvergadering had lof...
18-02-2019 11:55

Vince Wolters nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Vince Wolters. Vince is vandaag 16 jaar geworden (gefeliciteerd) en woonachtig in Melick. Hij is enige tijd geleden begonnen als scheidsrechter voor de KNVB nadat hij wist te slagen voor de cursus (foto). Wij heten Vince van harte welkom als nieuw lid van...
31-01-2019 15:51

Jaarvergadering op 7 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 7 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen donderdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
31-01-2019 14:45

Alternatieve clubavond

Vanavond, 31 januari is de training helaas voor de tweede week op rij afgelast. Wij mogen het stadionveld niet betreden! Er is een alternatief georganiseerd!  Om 20.00 uur verzamelen wij bij het stadion en vertrekken dan voor de Groene Loper Wandeltocht. Tussenstop is bij onze hoofdsponsor De...
24-01-2019 20:28

Algehele afgelasting Zuid

Nog meer afgelastingen! De KNVB heeft voor komend weekend alle wedstrijden uit district Zuid afgelast! Enkel wedstrijden die vallen onder categorie Landelijk gaan vooralsnog door. Arbiters uit ons rayon die graag een oefenwedstrijd willen leiden kunnen zich melden.
24-01-2019 20:27

Training 24 januari afgelast

Slecht nieuws vanuit de Geusselt!  Wij mogen vanavond niet het stadionveld op. Als gevolg hiervan is onze training afgelast. De hallen in de nabije omgeving zijn volgeboekt. Derhalve is er vanavond géén clubavond!
04-01-2019 20:23

Nieuwjaarstreffen geslaagd

OP 3 JANUARI JL. VOND IN INFORMELE SFEER HET NIEUWJAARSTREFFEN PLAATS. WIJ DANKEN ALLE AANWEZIGEN VOOR HUN KOMST EN WENSEN UITERAARD EENIEDER EEN SPORTIEF 2019!
01-01-2019 00:00

Oliebollenloop Weert

Op Oudjaarsdag namen wij deel aan de Oliebollenloop in Weert. Het betrof een hardloopwedstrijd van 10 kilometer. Na afloop genoten wij van een drankje in hartje Weert. WIj danken alle deelnemers voor hun inzet!

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

di 26 maart, 12.15 uur

  • Aanduidingen 06/07/11 april

  • Nieuw lid: Nico Veltrop

  • Schnitzelparadies nieuwe sponsor

  • Jaarvergadering geslaagd