Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

27-06-2020 22:50

Jeanot Schleipen jongste lid SMO

Uniek is het niet maar bijzonder blijft het wel! De 15 jarige Jeanot Schleipen (foto) heeft zich ingeschreven bij onze vereniging. Jeanot is ondanks zijn jeugdige leeftijd al een tijdje bezig met het fluiten van wedstrijden, voornamelijk bij vv Scharn. Ook leidde hij via ons al oefenwedstrijden bij...
30-05-2020 13:30

Spoorboekje SMO

Sinds 1 april is onze vereniging overgegaan in slaapstand als gevolg van de Corona uitbraak. Nu het Corona virus enigszins teruggefloten is, achten wij de tijd rijp om langzaam over te gaan tot een ontwaakstand. Hier horen natuurlijk ook plannen en vooruitzichten bij. Om hier enig inzicht in te...
07-03-2020 19:04

Jaarvergadering in stijl

Op donderdag 5 maart jl vond in de Keizer te Meerssen de algemene ledenvergadering plaats. Een vergadering met een bijzonder slot. Naast de gebruikelijke onderwerpen vond ook een huldiging plaats van een aantal jubilarissen. Vanwege 12,5 jaar lidmaatschap werden Theo Horbach, René Cauberg en Jordy...
29-01-2020 12:51

Jaarvergadering op 5 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 5 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen vrijdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
13-01-2020 11:29

Trainingen weer hervat

Donderdag 9 januari hebben wij de trainingen weer hervat. Diverse leden maakten van deze gelegenheid gebruik. Train jij ook weer wekelijks met ons mee? Van harte uitgenodigd!
03-01-2020 16:15

Nieuwjaarsborrel zeer geslaagd

Donderdagavond 2 januari werd onze Nieuwjaarsborrel gehouden bij MCC Maastricht. Een zeer geschikte locatie en een uitstekend gastheerschap van Johan Rosier vielen ons ten deel. Aan de oevers van de Maas genoten wij van spijs en drank en toasten wij op het nieuwe jaar 2020. Ook keken wij kort terug...
31-12-2019 19:44

SMO rennend het oude jaar uit

Onze leden Johan Rosier, Max Kok, Luc Linders en Oscar van Hoof (vlnr) liepen vanmiddag in Heerlen de Oudejaarstocht. Rennend het oude jaar uit is al jaren een traditie binnen SMO maar ditmaal deden wij dat voor het eerst in Heerlen. En het beviel uitstekend, met de ster op de borst loop je net...
28-12-2019 18:10

Boxmeer Cuijk wint van SMO

In de Laco sporthal in Grave vond gisteren het vriendentreffen plaats tussen COVS Boxmeer Cuijk en SMO. In een uiterst vermakelijk duel wisten de Brabanders te winnen, het werd 8-5. Al jaren spelen wij na de Kerst een zaalvoetbalmatch tegen COVS Boxmeer Cuijk maar voor het eerst speelden wij op hun...
22-12-2019 10:57

Keizerlijke Kerstavond geslaagd

In Keizerlijke sferen vond gisteren de Kerstactiviteit plaats. Wij genoten van spijs en drank bij de Keizer in Meerssen. Wij willen eenieder die aanwezig was bedanken en uiteraard een woord van dank aan Guido Bovens die ons zeer gedreven door de avond heeft geloodst. Wij wensen iedereen heel fijne...
20-12-2019 10:52

René Meijers prolongeert titel

Het clubkampioenschap spelregels is, net zoals vorig jaar, gewonnen door René Meijers! Na een spannend kampioenschap hadden René, Oscar van Hoof en Vincent Heuts 29 punten weten te vergaren! Hierdoor was een barragevraag noodzakelijk! René wist deze vervolgens te winnen waardoor hij uiteindelijk...

Nieuws

07-06-2019 22:06

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 6 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (l) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van Max Kok (r) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
23-04-2019 18:35

Mariusz Gil nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Mariusz Gil. Mariusz is 18 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is momenteel bezig met de scheidsrechterscursus. Wij heten Mariusz van harte welkom bij de club en hopen hem vaak te mogen begroeten!
23-04-2019 09:01

37e clubavond op woensdag

In verband met een studententoernooi donderdag in het stadion wordt onze 37e clubavond morgen al gehouden! We trainen dus eenmalig op woensdagavond, zelfde tijd (20.30), zelfde ‘zender’ (Geusselt). Welkom!
11-04-2019 17:24

Bree vs SMO gaat niet door

Wij ontvingen zojuist bericht van Scheidsrechtersgewest Bree. Zij kunnen onvoldoende spelers op de been brengen; de geplande wedstrijd van morgenavond is derhalve afgelast! Sneu, want onze selectie was met veel zorg en toewijding inmiddels samengesteld en rond. Wij kunnen het helaas niet leuker...
01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.
01-04-2019 10:55

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 31 maart jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde gastvrijheid!  
11-03-2019 17:10

Nieuw lid: Nico Veltrop

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Nico Veltrop. Nico is 55 jaar en woonachtig in Voerendaal. Hij is al lange tijd scheidsrechter en tegenwoordig ook actief als rapporteur bij jeugdwedstrijden. Wij heten Nico van harte welkom als nieuw lid van onze vereniging!  
11-03-2019 11:38

Schnitzelparadies sponsor

Wij heten Schnitzelparadies Maastricht van harte welkom als nieuwe sponsor van onze vereniging! Zij zijn gevestigd op Kesselskade nummero 58 in hartje Maastricht! Beslist een bezoekje waard! Klik op het logo voor de website!  
08-03-2019 15:09

Jaarvergadering geslaagd

De jaarvergadering is voorspoedig verlopen. De jaarverslagen van zowel secretaris als penningmeester werden uitvoerig doorlopen. Op bestuurlijk vlak waren er geen wijzigingen, de herkiesbare bestuursleden René Meijers, Johan Rosier en Guus Dols werden allen herkozen. De ledenvergadering had lof...
18-02-2019 11:55

Vince Wolters nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Vince Wolters. Vince is vandaag 16 jaar geworden (gefeliciteerd) en woonachtig in Melick. Hij is enige tijd geleden begonnen als scheidsrechter voor de KNVB nadat hij wist te slagen voor de cursus (foto). Wij heten Vince van harte welkom als nieuw lid van...

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Wij zijn te bereiken via:
06-23 83 84 67

Last update: 

ma 03 aug, 21.00 uur

  • SVA en SMO een twee-eenheid!