Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

27-08-2019 15:15

Thomas Vranken nieuw lid

Thomas Vranken was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Thomas is 27 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij volgt binnenkort de SO3 cursus in Schinveld. Wij heten Thomas van harte welkom bij SMO!  
20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 
07-06-2019 22:06

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 6 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (l) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van Max Kok (r) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
23-04-2019 18:35

Mariusz Gil nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Mariusz Gil. Mariusz is 18 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is momenteel bezig met de scheidsrechterscursus. Wij heten Mariusz van harte welkom bij de club en hopen hem vaak te mogen begroeten!
23-04-2019 09:01

37e clubavond op woensdag

In verband met een studententoernooi donderdag in het stadion wordt onze 37e clubavond morgen al gehouden! We trainen dus eenmalig op woensdagavond, zelfde tijd (20.30), zelfde ‘zender’ (Geusselt). Welkom!
11-04-2019 17:24

Bree vs SMO gaat niet door

Wij ontvingen zojuist bericht van Scheidsrechtersgewest Bree. Zij kunnen onvoldoende spelers op de been brengen; de geplande wedstrijd van morgenavond is derhalve afgelast! Sneu, want onze selectie was met veel zorg en toewijding inmiddels samengesteld en rond. Wij kunnen het helaas niet leuker...
01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.

Nieuws

01-01-2019 00:00

Oliebollenloop Weert

Op Oudjaarsdag namen wij deel aan de Oliebollenloop in Weert. Het betrof een hardloopwedstrijd van 10 kilometer. Na afloop genoten wij van een drankje in hartje Weert. WIj danken alle deelnemers voor hun inzet!
28-12-2018 20:25

SMO klopt Boxmeer Cuijk

De traditionele zaalvoetbalwedstrijd vlak na de Kerst is gewonnen door SMO. In Sittard werd het 8-7 in Maastrichts voordeel. Al jaren speelt SMO vlak na de Kerstdagen een zaalvoetbalwedstrijd en voor het vierde jaar op rij was COVS Boxmeer Cuijk uitverkoren als tegenstander. Niet toevallig, want...
23-12-2018 20:25

Kerst Inn zeer geslaagd

Wij kijken terug op een zeer geslaagde Kerst-Inn. In echte kerstsferen genoten wij van spijs (met liefde klaargemaakt door onze eigen Johan Rosier) en drank en voor de liefhebbers was er een dartwedstrijd georganiseerd. Deze werd gewonnen door Jerôme Vries.  Wij danken alle aanwezigen voor hun...
21-12-2018 16:02

René Meijers clubkampioen

Het clubkampioenschap spelregels is donderdag 20 december jl. gewonnen door René Meijers! Na een spannend kampioenschap hadden zowel René als regerend kampioen Oscar van Hoof 24 punten weten te vergaren! Hierdoor was een barragevraag noodzakelijk! René wist deze vervolgens te winnen waardoor hij...
20-11-2018 16:02

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 18 november jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Gesprek van de dag was natuurlijk de 2-0 winst die MVV boekte op rivaal Roda JC. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde...
27-10-2018 15:32

SMO wint op Stayen: 2-3

Vrolijk en uitgelaten stapten onze mannen na afloop het nabijgelegen café du Soleil binnen. In een spectaculaire partij voetbal was zojuist een puike teamprestatie geleverd op de heilige mat van het fraaie Stayen, de thuishaven van profclub STVV, momenteel 7e in de Belgische eredivisie.  SMO...
12-10-2018 11:28

Smaakvolle clubavond

Wij genoten gisteren van spijs en drank tijdens de 9e clubavond die in het teken stond van de week van de scheidsrechter! Wij danken het sympathieke personeel van Sushi Vandaag Maastricht voor de perfecte bediening. Onze leden hebben genoten! Een aanrader is het zeker! Wij hopen alle aanwezige...
02-10-2018 19:07

SMO actief op Stayen

Op donderdag 15 februari jl. werd in de Geusselt een vriendenwedstrijd gespeeld tussen ons voetbalteam en dat van HasTrui (Hasselt/Sint Truiden). Inmiddels is de return vastgelegd en deze zal worden gespeeld op Stayen, het stadion van STVV!  Sinds enige tijd heeft SMO een breed netwerk...
20-09-2018 14:31

Max Lemmens nieuw lid

Op de 3e clubavond van het seizoen heeft Max Lemmens zich officieel ingeschreven bij onze vereniging. Max is 17 jaar en woonachtig in Elsloo. Middels zijn aansluiting bij SMO wil hij beter bekend raken met de arbitrage. Max fluit reeds wedstrijden bij zijn club Haslou. Wij heten Max van harte...
18-08-2018 15:50

Hervatting clubavonden

Op donderdag 16 augustus jl. vond in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 4e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

vr 20 sep, 18.30 uur

 
  • Fijn weekend!

  • Update aanduidingen

  • Aanstellingen 28/29 sep