Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

13-01-2020 11:29

Trainingen weer hervat

Donderdag 9 januari hebben wij de trainingen weer hervat. Diverse leden maakten van deze gelegenheid gebruik. Train jij ook weer wekelijks met ons mee? Van harte uitgenodigd!
03-01-2020 16:15

Nieuwjaarsborrel zeer geslaagd

Donderdagavond 2 januari werd onze Nieuwjaarsborrel gehouden bij MCC Maastricht. Een zeer geschikte locatie en een uitstekend gastheerschap van Johan Rosier vielen ons ten deel. Aan de oevers van de Maas genoten wij van spijs en drank en toasten wij op het nieuwe jaar 2020. Ook keken wij kort terug...
31-12-2019 19:44

SMO rennend het oude jaar uit

Onze leden Johan Rosier, Max Kok, Luc Linders en Oscar van Hoof (vlnr) liepen vanmiddag in Heerlen de Oudejaarstocht. Rennend het oude jaar uit is al jaren een traditie binnen SMO maar ditmaal deden wij dat voor het eerst in Heerlen. En het beviel uitstekend, met de ster op de borst loop je net...
28-12-2019 18:10

Boxmeer Cuijk wint van SMO

In de Laco sporthal in Grave vond gisteren het vriendentreffen plaats tussen COVS Boxmeer Cuijk en SMO. In een uiterst vermakelijk duel wisten de Brabanders te winnen, het werd 8-5. Al jaren spelen wij na de Kerst een zaalvoetbalmatch tegen COVS Boxmeer Cuijk maar voor het eerst speelden wij op hun...
22-12-2019 10:57

Keizerlijke Kerstavond geslaagd

In Keizerlijke sferen vond gisteren de Kerstactiviteit plaats. Wij genoten van spijs en drank bij de Keizer in Meerssen. Wij willen eenieder die aanwezig was bedanken en uiteraard een woord van dank aan Guido Bovens die ons zeer gedreven door de avond heeft geloodst. Wij wensen iedereen heel fijne...
20-12-2019 10:52

René Meijers prolongeert titel

Het clubkampioenschap spelregels is, net zoals vorig jaar, gewonnen door René Meijers! Na een spannend kampioenschap hadden René, Oscar van Hoof en Vincent Heuts 29 punten weten te vergaren! Hierdoor was een barragevraag noodzakelijk! René wist deze vervolgens te winnen waardoor hij uiteindelijk...
26-11-2019 16:15

Tweetal nieuwe leden

Wij mogen twee nieuwe leden verwelkomen in de personen van Paul Mullenders en Nico Esser. Beide heren zijn 53 jaar oud en respectievelijk woonachtig in Rijckholt en Heerlen. Wij heten beide heren van harte welkom bij onze vereniging!    
11-11-2019 13:41

Geslaagd etentje Zagreb

Gisteren vond in een gezellige sfeer het etentje plaats bij sponsor restaurant Zagreb. Wij genoten weer van spijs en drank en van de gastvrijheid. Alle deelnemers bedankt!  
28-10-2019 11:06

Edwin Buijs nieuw lid

Wij mogen weer een nieuw lid verwelkomen in de persoon van Edwin Buijs. Edwin is 51 jaar en woonachtig in Maastricht. Sinds enige tijd fluit hij wedstrijden via onze vereniging. Per heden is Edwin dus ook officieel SMO'er. Wij heten Edwin van harte welkom en wensen hem een fijne tijd toe bij de SMO...
21-10-2019 11:49

Etentje bij sponsor Zagreb

Inmiddels een heuse traditie geworden, een etentje bij sponsor Zagreb in Selfkant-Wehr (D). Op zondag 10 november a.s. gaan wij weer tafelen en alle leden (met evt partner) zijn uitgenodigd. Aanvang 19.00 uur. Opgave is gewenst en kun je hier doen.

Nieuws

01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.
01-04-2019 10:55

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 31 maart jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde gastvrijheid!  
11-03-2019 17:10

Nieuw lid: Nico Veltrop

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Nico Veltrop. Nico is 55 jaar en woonachtig in Voerendaal. Hij is al lange tijd scheidsrechter en tegenwoordig ook actief als rapporteur bij jeugdwedstrijden. Wij heten Nico van harte welkom als nieuw lid van onze vereniging!  
11-03-2019 11:38

Schnitzelparadies sponsor

Wij heten Schnitzelparadies Maastricht van harte welkom als nieuwe sponsor van onze vereniging! Zij zijn gevestigd op Kesselskade nummero 58 in hartje Maastricht! Beslist een bezoekje waard! Klik op het logo voor de website!  
08-03-2019 15:09

Jaarvergadering geslaagd

De jaarvergadering is voorspoedig verlopen. De jaarverslagen van zowel secretaris als penningmeester werden uitvoerig doorlopen. Op bestuurlijk vlak waren er geen wijzigingen, de herkiesbare bestuursleden René Meijers, Johan Rosier en Guus Dols werden allen herkozen. De ledenvergadering had lof...
18-02-2019 11:55

Vince Wolters nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Vince Wolters. Vince is vandaag 16 jaar geworden (gefeliciteerd) en woonachtig in Melick. Hij is enige tijd geleden begonnen als scheidsrechter voor de KNVB nadat hij wist te slagen voor de cursus (foto). Wij heten Vince van harte welkom als nieuw lid van...
31-01-2019 15:51

Jaarvergadering op 7 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 7 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen donderdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
31-01-2019 14:45

Alternatieve clubavond

Vanavond, 31 januari is de training helaas voor de tweede week op rij afgelast. Wij mogen het stadionveld niet betreden! Er is een alternatief georganiseerd!  Om 20.00 uur verzamelen wij bij het stadion en vertrekken dan voor de Groene Loper Wandeltocht. Tussenstop is bij onze hoofdsponsor De...
24-01-2019 20:28

Algehele afgelasting Zuid

Nog meer afgelastingen! De KNVB heeft voor komend weekend alle wedstrijden uit district Zuid afgelast! Enkel wedstrijden die vallen onder categorie Landelijk gaan vooralsnog door. Arbiters uit ons rayon die graag een oefenwedstrijd willen leiden kunnen zich melden.
24-01-2019 20:27

Training 24 januari afgelast

Slecht nieuws vanuit de Geusselt!  Wij mogen vanavond niet het stadionveld op. Als gevolg hiervan is onze training afgelast. De hallen in de nabije omgeving zijn volgeboekt. Derhalve is er vanavond géén clubavond!

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

wo 22 jan, 17.30 uur

  • Aanduidingen 01/02/04 feb