Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

24-11-2017 15:10

Ook Jos Mucher kiest SMO

Wederom kan SMO een lid toevoegen aan het ledenbestand! Op de 15e clubavond was Jos Mucher aanwezig en hij hoefde niet lang te twijfelen; Jos werd direct lid van onze vereniging. Jos is 53 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is als scheidsrechter actief in groep G bij de senioren en bij de junioren...
17-11-2017 12:44

Roel Metsemakers kiest SMO

Roel Metsemakers is het nieuwste lid van SMO! Roel was aanwezig op de 14e clubavond van het seizoen en sprak vol lof over de aangeboden training. Roel (33) is na een negenjarig uitstapje naar Noord-Holland weer terug in Limburg. Hij groeide op in Neer en is inmiddels woonachtig in Neerbeek. Roel...
08-11-2017 12:00

92 jarig bestaan SMO

8 november 1925 was de dag dat onze vereniging het levenslicht zag. Dat betekent dat wij inmiddels 92 jaar bestaan. Geconstateerd mag worden dat wij een springlevende vereniging zijn en met meer dan 70 leden een van de grootste scheidsrechtersverenigingen in Limburg.  Trots zijn wij op het...
07-11-2017 14:51

Nieuw lid: Devon Moerkens

Wederom mag SMO een lid bijschrijven op de ledenlijst! Het gaat om Devon Moerkens uit Stein. Devon is 25 jaar en heeft veel ambitie in zijn rol als scheidsrechter. In onze nieuwe rubriek "Nieuwe leden stellen zich voor' leest u meer over hem.
03-11-2017 16:05

Primeur: SMO verslaat Bree

Het was inmiddels een heus 'Bree-syndroom' geworden. Nog nooit wisten onze mannen te winnen van onze vrienden uit het Belgische gewest Bree. 2 november 2017 moest de avond worden van de primeur en dat werd het! Met veel strijd en inzet werd een 0-1 ruststand uiteindelijk weggewerkt en zowaar, SMO...
21-10-2017 12:07

SMO wint bij KNLSV: 1-3

Op vrijdagavond 20 oktober jl. waren wij te gast in Overpelt bij de Koninklijke Noord-Limburgse scheidsrechtersvereniging. Een weerzien met oude bekenden; immers waren zij eerder al bij ons te gast in stadion de Geusselt. Op het sportpark van Kadijk SK troffen wij een uiterst klein veld aan hetgeen...
13-10-2017 10:52

Oriëntatietocht groot succes

Vol verwachting kwamen onze leden donderdagavond 12 oktober richting de Geusselt. Ditmaal was er geen training in het stadion maar een verrassingsactiviteit welke om 19.30 uur zou beginnen. Dit alles in het kader van de week van de scheidsrechter. Er bleek een heuse oriëntatietocht uitgezet te zijn...
28-09-2017 16:03

Week van de scheidsrechter

In het kader van de 'Week van de scheidsrechter' houden wij op donderdag 12 oktober a.s. een verrassingsactiviteit. Leden dienen zich die avond om 19.30 uur te melden bij stadion de Geusselt. Er is géén training. Opgave is gewenst i.v.m. organisatie en kan hier
27-09-2017 11:26

Prettig weerzien in België

Dinsdag 26 september jl. werd in het kader van onze uitwisseling bij Scheidsrechtersgewest Bree getraind. Op het terrein van KSK Meeuwen werd een pittige training afgewerkt. Na afloop werd er onder het genot van een hapje en een drankje nagebabbeld. Ook gisteren bleek onze vriendschappelijke band...
19-09-2017 16:52

Ook Gregor Keulen SMO'er

Wederom mogen wij een nieuw lid bijschrijven op de ledenlijst! Het gaat om Gregor Keulen uit Voerendaal. Gregor is 28 jaar oud en enkele jaren geleden al actief geweest als scheidsrechter. Na enige tijd gestopt te zijn pakt hij nu de draad (en het fluitje) weer op. Gregor, welkom bij SMO! SMO kent...

Nieuws

26-11-2019 16:15

Tweetal nieuwe leden

Wij mogen twee nieuwe leden verwelkomen in de personen van Paul Mullenders en Nico Esser. Beide heren zijn 53 jaar oud en respectievelijk woonachtig in Rijckholt en Heerlen. Wij heten beide heren van harte welkom bij onze vereniging!    
11-11-2019 13:41

Geslaagd etentje Zagreb

Gisteren vond in een gezellige sfeer het etentje plaats bij sponsor restaurant Zagreb. Wij genoten weer van spijs en drank en van de gastvrijheid. Alle deelnemers bedankt!  
28-10-2019 11:06

Edwin Buijs nieuw lid

Wij mogen weer een nieuw lid verwelkomen in de persoon van Edwin Buijs. Edwin is 51 jaar en woonachtig in Maastricht. Sinds enige tijd fluit hij wedstrijden via onze vereniging. Per heden is Edwin dus ook officieel SMO'er. Wij heten Edwin van harte welkom en wensen hem een fijne tijd toe bij de SMO...
21-10-2019 11:49

Etentje bij sponsor Zagreb

Inmiddels een heuse traditie geworden, een etentje bij sponsor Zagreb in Selfkant-Wehr (D). Op zondag 10 november a.s. gaan wij weer tafelen en alle leden (met evt partner) zijn uitgenodigd. Aanvang 19.00 uur. Opgave is gewenst en kun je hier doen.
11-10-2019 18:39

Boeiende clinic Van Boekel

In het kader van de week van de scheidsrechter genoten wij gisteren van een clinic van FIFA arbiter Pol van Boekel (44) uit Vierlingsbeek. Pol gaf een kijkje achter de VAR schermen hetgeen als zeer interessant werd ervaren door alle aanwezigen. Met name de aanwezigheid van veel jonge, ambitieuze...
27-08-2019 15:15

Thomas Vranken nieuw lid

Thomas Vranken was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Thomas is 27 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij volgt binnenkort de SO3 cursus in Schinveld. Wij heten Thomas van harte welkom bij SMO!  
20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

vr 06 dec, 18.30 uur

  • Fijn weekend!

  • Aanduidingen 14/15/17/19 dec

  • Aanduidingen 6/7/8 dec

  • Update ledenlijst

  • Tweetal nieuwe leden