Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

13-10-2017 10:52

Oriëntatietocht groot succes

Vol verwachting kwamen onze leden donderdagavond 12 oktober richting de Geusselt. Ditmaal was er geen training in het stadion maar een verrassingsactiviteit welke om 19.30 uur zou beginnen. Dit alles in het kader van de week van de scheidsrechter. Er bleek een heuse oriëntatietocht uitgezet te zijn...
28-09-2017 16:03

Week van de scheidsrechter

In het kader van de 'Week van de scheidsrechter' houden wij op donderdag 12 oktober a.s. een verrassingsactiviteit. Leden dienen zich die avond om 19.30 uur te melden bij stadion de Geusselt. Er is géén training. Opgave is gewenst i.v.m. organisatie en kan hier
27-09-2017 11:26

Prettig weerzien in België

Dinsdag 26 september jl. werd in het kader van onze uitwisseling bij Scheidsrechtersgewest Bree getraind. Op het terrein van KSK Meeuwen werd een pittige training afgewerkt. Na afloop werd er onder het genot van een hapje en een drankje nagebabbeld. Ook gisteren bleek onze vriendschappelijke band...
19-09-2017 16:52

Ook Gregor Keulen SMO'er

Wederom mogen wij een nieuw lid bijschrijven op de ledenlijst! Het gaat om Gregor Keulen uit Voerendaal. Gregor is 28 jaar oud en enkele jaren geleden al actief geweest als scheidsrechter. Na enige tijd gestopt te zijn pakt hij nu de draad (en het fluitje) weer op. Gregor, welkom bij SMO! SMO kent...
16-09-2017 16:25

Richard Sibels nieuwste lid

Richard Sibels is het nieuwste lid van onze vereniging! Gisteren vond de overdracht plaats van zijn inschrijfformulier hetgeen betekent dat hij nu officieel SMO'er is! Richard is 52 jaar en rasechte Sjeng. Hij is teammanager bij MVV JO17-1 en heeft al diverse malen bij de jongere jeugd wedstrijden...
07-09-2017 11:23

Etentje bij sponsor Zagreb

Na de eerder gehouden én geslaagde etentjes bij sponsor restaurant Zagreb heeft het bestuur besloten hier als SMO nogmaals op bezoek te gaan. Wij willen eenieder uitnodigen om zondag 24 september deel te nemen aan een etentje bij restaurant Zagreb vanaf 19.00 uur. Restaurant...
28-08-2017 18:33

Drietal nieuwe leden

Trots zijn wij op het feit dat wij heden drie nieuwe leden kunnen verwelkomen. Het gaat om drie twintigers. Sven Dormans, Jacco Verleg en Stef Bogers hebben zich heden ingeschreven bij SMO. Daarmee heeft SMO tien twintigers binnen de vereniging. Een mooi gegeven nadat eerder al duidelijk werd dat...
17-08-2017 16:32

Kyle Hoeveler nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid begroeten en weer gaat het om een jonge scheidsrechter! Kyle Hoeveler uit Elsloo is 19 jaar en vandaag ingeschreven als SMO'er! Met de komst van Kyle heeft SMO nu liefst twaalf (!) leden van twintig jaar of jonger.... Wij heten Kyle van harte welkom bij SMO en wie...
17-08-2017 00:00

Hervatting clubavonden

Op donderdag 17 augustus staat de eerste training van het nieuwe seizoen gepland. Onze leden zijn hierover via andere kanalen ingelicht. Wij hopen veel leden te mogen begroeten!
28-06-2017 13:51

René Claasens nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid begroeten! René Claasens heeft zich heden ingeschreven bij SMO. René is 54 jaar en woonachtig in hartje Maastricht. Hij fluit al enkele jaren bij diverse clubs maar gaat komend seizoen beginnen in de startgroep van de KNVB. Van harte welkom bij onze bruisende...

Nieuws

20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 
07-06-2019 22:06

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 6 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (l) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van Max Kok (r) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
23-04-2019 18:35

Mariusz Gil nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Mariusz Gil. Mariusz is 18 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is momenteel bezig met de scheidsrechterscursus. Wij heten Mariusz van harte welkom bij de club en hopen hem vaak te mogen begroeten!
23-04-2019 09:01

37e clubavond op woensdag

In verband met een studententoernooi donderdag in het stadion wordt onze 37e clubavond morgen al gehouden! We trainen dus eenmalig op woensdagavond, zelfde tijd (20.30), zelfde ‘zender’ (Geusselt). Welkom!
11-04-2019 17:24

Bree vs SMO gaat niet door

Wij ontvingen zojuist bericht van Scheidsrechtersgewest Bree. Zij kunnen onvoldoende spelers op de been brengen; de geplande wedstrijd van morgenavond is derhalve afgelast! Sneu, want onze selectie was met veel zorg en toewijding inmiddels samengesteld en rond. Wij kunnen het helaas niet leuker...
01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.
01-04-2019 10:55

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 31 maart jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde gastvrijheid!  

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

di 20 aug, 16.30 uur

  • Delano Kusters nieuw lid

  • Aanstellingen aug/sep