Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

13-10-2017 10:52

Oriëntatietocht groot succes

Vol verwachting kwamen onze leden donderdagavond 12 oktober richting de Geusselt. Ditmaal was er geen training in het stadion maar een verrassingsactiviteit welke om 19.30 uur zou beginnen. Dit alles in het kader van de week van de scheidsrechter. Er bleek een heuse oriëntatietocht uitgezet te zijn...
28-09-2017 16:03

Week van de scheidsrechter

In het kader van de 'Week van de scheidsrechter' houden wij op donderdag 12 oktober a.s. een verrassingsactiviteit. Leden dienen zich die avond om 19.30 uur te melden bij stadion de Geusselt. Er is géén training. Opgave is gewenst i.v.m. organisatie en kan hier
27-09-2017 11:26

Prettig weerzien in België

Dinsdag 26 september jl. werd in het kader van onze uitwisseling bij Scheidsrechtersgewest Bree getraind. Op het terrein van KSK Meeuwen werd een pittige training afgewerkt. Na afloop werd er onder het genot van een hapje en een drankje nagebabbeld. Ook gisteren bleek onze vriendschappelijke band...
19-09-2017 16:52

Ook Gregor Keulen SMO'er

Wederom mogen wij een nieuw lid bijschrijven op de ledenlijst! Het gaat om Gregor Keulen uit Voerendaal. Gregor is 28 jaar oud en enkele jaren geleden al actief geweest als scheidsrechter. Na enige tijd gestopt te zijn pakt hij nu de draad (en het fluitje) weer op. Gregor, welkom bij SMO! SMO kent...
16-09-2017 16:25

Richard Sibels nieuwste lid

Richard Sibels is het nieuwste lid van onze vereniging! Gisteren vond de overdracht plaats van zijn inschrijfformulier hetgeen betekent dat hij nu officieel SMO'er is! Richard is 52 jaar en rasechte Sjeng. Hij is teammanager bij MVV JO17-1 en heeft al diverse malen bij de jongere jeugd wedstrijden...
07-09-2017 11:23

Etentje bij sponsor Zagreb

Na de eerder gehouden én geslaagde etentjes bij sponsor restaurant Zagreb heeft het bestuur besloten hier als SMO nogmaals op bezoek te gaan. Wij willen eenieder uitnodigen om zondag 24 september deel te nemen aan een etentje bij restaurant Zagreb vanaf 19.00 uur. Restaurant...
28-08-2017 18:33

Drietal nieuwe leden

Trots zijn wij op het feit dat wij heden drie nieuwe leden kunnen verwelkomen. Het gaat om drie twintigers. Sven Dormans, Jacco Verleg en Stef Bogers hebben zich heden ingeschreven bij SMO. Daarmee heeft SMO tien twintigers binnen de vereniging. Een mooi gegeven nadat eerder al duidelijk werd dat...
17-08-2017 16:32

Kyle Hoeveler nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid begroeten en weer gaat het om een jonge scheidsrechter! Kyle Hoeveler uit Elsloo is 19 jaar en vandaag ingeschreven als SMO'er! Met de komst van Kyle heeft SMO nu liefst twaalf (!) leden van twintig jaar of jonger.... Wij heten Kyle van harte welkom bij SMO en wie...
17-08-2017 00:00

Hervatting clubavonden

Op donderdag 17 augustus staat de eerste training van het nieuwe seizoen gepland. Onze leden zijn hierover via andere kanalen ingelicht. Wij hopen veel leden te mogen begroeten!
28-06-2017 13:51

René Claasens nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid begroeten! René Claasens heeft zich heden ingeschreven bij SMO. René is 54 jaar en woonachtig in hartje Maastricht. Hij fluit al enkele jaren bij diverse clubs maar gaat komend seizoen beginnen in de startgroep van de KNVB. Van harte welkom bij onze bruisende...

Nieuws

11-03-2019 17:10

Nieuw lid: Nico Veltrop

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Nico Veltrop. Nico is 55 jaar en woonachtig in Voerendaal. Hij is al lange tijd scheidsrechter en tegenwoordig ook actief als rapporteur bij jeugdwedstrijden. Wij heten Nico van harte welkom als nieuw lid van onze vereniging!  
11-03-2019 11:38

Schnitzelparadies sponsor

Wij heten Schnitzelparadies Maastricht van harte welkom als nieuwe sponsor van onze vereniging! Zij zijn gevestigd op Kesselskade nummero 58 in hartje Maastricht! Beslist een bezoekje waard! Klik op het logo voor de website!  
08-03-2019 15:09

Jaarvergadering geslaagd

De jaarvergadering is voorspoedig verlopen. De jaarverslagen van zowel secretaris als penningmeester werden uitvoerig doorlopen. Op bestuurlijk vlak waren er geen wijzigingen, de herkiesbare bestuursleden René Meijers, Johan Rosier en Guus Dols werden allen herkozen. De ledenvergadering had lof...
18-02-2019 11:55

Vince Wolters nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Vince Wolters. Vince is vandaag 16 jaar geworden (gefeliciteerd) en woonachtig in Melick. Hij is enige tijd geleden begonnen als scheidsrechter voor de KNVB nadat hij wist te slagen voor de cursus (foto). Wij heten Vince van harte welkom als nieuw lid van...
31-01-2019 15:51

Jaarvergadering op 7 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 7 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen donderdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
31-01-2019 14:45

Alternatieve clubavond

Vanavond, 31 januari is de training helaas voor de tweede week op rij afgelast. Wij mogen het stadionveld niet betreden! Er is een alternatief georganiseerd!  Om 20.00 uur verzamelen wij bij het stadion en vertrekken dan voor de Groene Loper Wandeltocht. Tussenstop is bij onze hoofdsponsor De...
24-01-2019 20:28

Algehele afgelasting Zuid

Nog meer afgelastingen! De KNVB heeft voor komend weekend alle wedstrijden uit district Zuid afgelast! Enkel wedstrijden die vallen onder categorie Landelijk gaan vooralsnog door. Arbiters uit ons rayon die graag een oefenwedstrijd willen leiden kunnen zich melden.
24-01-2019 20:27

Training 24 januari afgelast

Slecht nieuws vanuit de Geusselt!  Wij mogen vanavond niet het stadionveld op. Als gevolg hiervan is onze training afgelast. De hallen in de nabije omgeving zijn volgeboekt. Derhalve is er vanavond géén clubavond!
04-01-2019 20:23

Nieuwjaarstreffen geslaagd

OP 3 JANUARI JL. VOND IN INFORMELE SFEER HET NIEUWJAARSTREFFEN PLAATS. WIJ DANKEN ALLE AANWEZIGEN VOOR HUN KOMST EN WENSEN UITERAARD EENIEDER EEN SPORTIEF 2019!
01-01-2019 00:00

Oliebollenloop Weert

Op Oudjaarsdag namen wij deel aan de Oliebollenloop in Weert. Het betrof een hardloopwedstrijd van 10 kilometer. Na afloop genoten wij van een drankje in hartje Weert. WIj danken alle deelnemers voor hun inzet!

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

di 26 maart, 12.15 uur

  • Aanduidingen 06/07/11 april

  • Nieuw lid: Nico Veltrop

  • Schnitzelparadies nieuwe sponsor

  • Jaarvergadering geslaagd