Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

05-01-2018 15:54

Nieuwjaarsborrel geslaagd

Op donderdag 4 januari jl. vond de traditionele nieuwjaarsborrel plaats bij onze vereniging. Uiteraard werd er eerst hard getraind in het stadion waarna er een gezellig samenzijn plaatsvond in een prettige sfeer. Namens het bestuur sprak Max Kok de aanwezigen toe waarbij hij uiteraard eenieder de...
31-12-2017 20:13

Sylvesterloop zit er weer op

Sinds een aantal jaren (6) neemt SMO deel aan de bekende Sylvesterlauf in Aken; een hardloopwedstrijd van 10,3 kilometer. Ook dit jaar hebben wij deze traditie met plezier in stand gehouden! Johan Rosier, Giel Linke, Guido Linke, Jos Stalman en Max Kok stonden op oudjaarsdag om 15.35 uur aan de...
29-12-2017 18:03

Boxmeer Cuijk klopt SMO

De traditionele zaalvoetbalwedstrijd vlak na de Kerst is -net zoals vorig jaar- gewonnen door COVS Boxmeer Cuijk. In Munstergeleen werd het 4-8. Al jaren speelt SMO vlak na de Kerstdagen een zaalvoetbalwedstrijd en voor het derde jaar op rij was COVS Boxmeer Cuijk uitverkoren als tegenstander....
24-12-2017 17:35

Kerstbrunch zeer geslaagd

Op zaterdag 23 december jl. vond in de Keizer te Meerssen onze heuse Kerstbrunch plaats. Vanaf 12.00 uur konden onze leden en aanwezige partners genieten van spijs en drank. Wij danken alle aanwezigen en met name Johan Rosier voor het verzorgen van deze uitstekende brunch! Fijne feestdagen...
22-12-2017 15:15

Oscar van Hoof grijpt titel

Oscar van Hoof (21) heeft donderdag 21 december jl. het clubkampioenschap spelregels gewonnen. Na een spannende strijd bleek hij zijn overgebleven concurrenten Luc Tissingh en Remon Tulen net te slim af te zijn.  Onder aanvoering van spelregelfanaat Barry Weijers (46, onlangs vanwege die...
24-11-2017 15:10

Ook Jos Mucher kiest SMO

Wederom kan SMO een lid toevoegen aan het ledenbestand! Op de 15e clubavond was Jos Mucher aanwezig en hij hoefde niet lang te twijfelen; Jos werd direct lid van onze vereniging. Jos is 53 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is als scheidsrechter actief in groep G bij de senioren en bij de junioren...
17-11-2017 12:44

Roel Metsemakers kiest SMO

Roel Metsemakers is het nieuwste lid van SMO! Roel was aanwezig op de 14e clubavond van het seizoen en sprak vol lof over de aangeboden training. Roel (33) is na een negenjarig uitstapje naar Noord-Holland weer terug in Limburg. Hij groeide op in Neer en is inmiddels woonachtig in Neerbeek. Roel...
08-11-2017 12:00

92 jarig bestaan SMO

8 november 1925 was de dag dat onze vereniging het levenslicht zag. Dat betekent dat wij inmiddels 92 jaar bestaan. Geconstateerd mag worden dat wij een springlevende vereniging zijn en met meer dan 70 leden een van de grootste scheidsrechtersverenigingen in Limburg.  Trots zijn wij op het...
07-11-2017 14:51

Nieuw lid: Devon Moerkens

Wederom mag SMO een lid bijschrijven op de ledenlijst! Het gaat om Devon Moerkens uit Stein. Devon is 25 jaar en heeft veel ambitie in zijn rol als scheidsrechter. In onze nieuwe rubriek "Nieuwe leden stellen zich voor' leest u meer over hem.
03-11-2017 16:05

Primeur: SMO verslaat Bree

Het was inmiddels een heus 'Bree-syndroom' geworden. Nog nooit wisten onze mannen te winnen van onze vrienden uit het Belgische gewest Bree. 2 november 2017 moest de avond worden van de primeur en dat werd het! Met veel strijd en inzet werd een 0-1 ruststand uiteindelijk weggewerkt en zowaar, SMO...

Nieuws

27-08-2019 15:15

Thomas Vranken nieuw lid

Thomas Vranken was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Thomas is 27 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij volgt binnenkort de SO3 cursus in Schinveld. Wij heten Thomas van harte welkom bij SMO!  
20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 
07-06-2019 22:06

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 6 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (l) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van Max Kok (r) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
23-04-2019 18:35

Mariusz Gil nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Mariusz Gil. Mariusz is 18 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is momenteel bezig met de scheidsrechterscursus. Wij heten Mariusz van harte welkom bij de club en hopen hem vaak te mogen begroeten!
23-04-2019 09:01

37e clubavond op woensdag

In verband met een studententoernooi donderdag in het stadion wordt onze 37e clubavond morgen al gehouden! We trainen dus eenmalig op woensdagavond, zelfde tijd (20.30), zelfde ‘zender’ (Geusselt). Welkom!
11-04-2019 17:24

Bree vs SMO gaat niet door

Wij ontvingen zojuist bericht van Scheidsrechtersgewest Bree. Zij kunnen onvoldoende spelers op de been brengen; de geplande wedstrijd van morgenavond is derhalve afgelast! Sneu, want onze selectie was met veel zorg en toewijding inmiddels samengesteld en rond. Wij kunnen het helaas niet leuker...
01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

vr 20 sep, 18.30 uur

 
  • Fijn weekend!

  • Update aanduidingen

  • Aanstellingen 28/29 sep