Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

26-11-2019 16:15

Tweetal nieuwe leden

Wij mogen twee nieuwe leden verwelkomen in de personen van Paul Mullenders en Nico Esser. Beide heren zijn 53 jaar oud en respectievelijk woonachtig in Rijckholt en Heerlen. Wij heten beide heren van harte welkom bij onze vereniging!    
11-11-2019 13:41

Geslaagd etentje Zagreb

Gisteren vond in een gezellige sfeer het etentje plaats bij sponsor restaurant Zagreb. Wij genoten weer van spijs en drank en van de gastvrijheid. Alle deelnemers bedankt!  
28-10-2019 11:06

Edwin Buijs nieuw lid

Wij mogen weer een nieuw lid verwelkomen in de persoon van Edwin Buijs. Edwin is 51 jaar en woonachtig in Maastricht. Sinds enige tijd fluit hij wedstrijden via onze vereniging. Per heden is Edwin dus ook officieel SMO'er. Wij heten Edwin van harte welkom en wensen hem een fijne tijd toe bij de SMO...
21-10-2019 11:49

Etentje bij sponsor Zagreb

Inmiddels een heuse traditie geworden, een etentje bij sponsor Zagreb in Selfkant-Wehr (D). Op zondag 10 november a.s. gaan wij weer tafelen en alle leden (met evt partner) zijn uitgenodigd. Aanvang 19.00 uur. Opgave is gewenst en kun je hier doen.
11-10-2019 18:39

Boeiende clinic Van Boekel

In het kader van de week van de scheidsrechter genoten wij gisteren van een clinic van FIFA arbiter Pol van Boekel (44) uit Vierlingsbeek. Pol gaf een kijkje achter de VAR schermen hetgeen als zeer interessant werd ervaren door alle aanwezigen. Met name de aanwezigheid van veel jonge, ambitieuze...
27-08-2019 15:15

Thomas Vranken nieuw lid

Thomas Vranken was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Thomas is 27 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij volgt binnenkort de SO3 cursus in Schinveld. Wij heten Thomas van harte welkom bij SMO!  
20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 

Nieuws

03-08-2016 13:56

Tweetal nieuwe leden

Aaron Kerbusch (18) en Lars Selbach (16) hebben zich heden ingeschreven als lid van onze vereniging! Aaron is verenigingsscheidsrechter bij VV Walram terwijl Lars deze functie vervult bij vv Scharn. Wij zijn er trots op dat met name de 'jeugd' voor SMO kiest hetgeen een positieve invloed heeft op...
18-07-2016 10:52

Samenloop maakt indruk

Onze leden waren in het weekend van 16 en 17 juli jl. actief tijdens de Samenloop voor Hoop, een wandelestafette in de strijd tegen kanker. Gedurende 24 uur was er continu een lid van onze vereniging op het parcours te vinden. Op indrukwekkende wijze werd op deze wijze stilgestaan bij de vreselijke...
20-06-2016 13:26

SMO geniet bij SVA

Wij kijken inmiddels terug op een zeer geslaagd weekendje Amsterdam! Onze grote dank gaat uit richting de SVA voor de niet geringe gastvrijheid en de perfecte organisatie van de SVA cup 2016. Wij kunnen stellen dat de SVA en de SMO een uiterst goede band hebben opgebouwd welke wij graag in stand...
13-06-2016 17:36

Louk Mingels nieuw lid

Wij mogen weer een nieuw lid bijschrijven op onze ledenlijst! Heden is Louk Mingels lid geworden van onze vereniging. Louk is 51 jaar en woonachtig in Eijsden. Als scheidsrechter is hij niet actief voor de KNVB doch hij arbitreert voor diverse clubs in de regio. Wij heten Louk van harte welkom bij...
03-06-2016 17:31

Laatste clubavond in stijl

Op donderdag 2 juni jl. vond in stadion de Geusselt de laatste clubavond van dit seizoen plaats! SMO speelde een voetbalwedstrijd tegen COVS Boxmeer Cuijk (foto) welke met 2-4 verloren werd. Doelpunten van SMO kwamen op naam van Luc Tissingh en Jordy de Goeij. Na afloop konden wij genieten van een...
23-05-2016 13:34

Nieuwe trainingsshirts SMO

Mede dankzij de steun van Sportho kunnen wij heden onze nieuwe trainingsshirts presenteren! Alle leden hebben in de afgelopen maanden een shirt kunnen bestellen. Op de foto onze secretaris Max Kok die samen met fysiotherapeut Remco Loeffen (Sportho) het nieuwe shirt presenteert. Wij hopen dat onze...
26-04-2016 13:54

Lintje voor Wil Paauwe

Ons lid Wil Paauwe is vandaag bij gelegenheid van Koningsdag koninklijk onderscheiden! Burgemeester Sjraar Cox van Sittard-Geleen reikte vandaag deze onderscheiding aan Wil uit. Wil is medeoprichter en voorzitter/penningmeester van de Stimuleringscommissie Westelijke Mijnstreek voor zaalvoetbal....
13-04-2016 14:27

Bierproeverij bij La Clé

Op vrijdag 29 april aanstaande houden wij een bierproeverij bij Café La Clé op de Kesselskade nummero 60 in ons eigen vertrouwde Maastricht! Leden kunnen zich aanmelden via het secretariaat! Er worden zes biertjes geserveerd en uiteraard zullen de hapjes niet ontbreken! Wij rekenen op een grote...
21-03-2016 11:58

Bree wint van SMO: 4-1

De wedstrijd tussen scheidsrechtersvereniging Bree en onze eigen SMO is afgelopen vrijdag geëindigd in een 4-1 overwinning voor de Belgen. Mooiste doelpunt van de avond kwam op naam van Jalil Semrane welke vanaf de aftrap de keeper van Bree wist te verschalken met een prachtig bekeken...
21-03-2016 11:26

JALV soepel verlopen

Op donderdag 17 maart jl. vond in De Keizer te Meerssen de jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats. Voorzitter Meijers wist de vergadering soeverein te leiden en de leden waren vol lof over het gevoerde beleid in het afgelopen jaar. Met name het feit dat de aanwezige geldmiddelen rechtstreeks...

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

vr 06 dec, 18.30 uur

  • Fijn weekend!

  • Aanduidingen 14/15/17/19 dec

  • Aanduidingen 6/7/8 dec

  • Update ledenlijst

  • Tweetal nieuwe leden