Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

07-03-2020 19:04

Jaarvergadering in stijl

Op donderdag 5 maart jl vond in de Keizer te Meerssen de algemene ledenvergadering plaats. Een vergadering met een bijzonder slot. Naast de gebruikelijke onderwerpen vond ook een huldiging plaats van een aantal jubilarissen. Vanwege 12,5 jaar lidmaatschap werden Theo Horbach, René Cauberg en Jordy...
29-01-2020 12:51

Jaarvergadering op 5 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 5 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen vrijdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
13-01-2020 11:29

Trainingen weer hervat

Donderdag 9 januari hebben wij de trainingen weer hervat. Diverse leden maakten van deze gelegenheid gebruik. Train jij ook weer wekelijks met ons mee? Van harte uitgenodigd!
03-01-2020 16:15

Nieuwjaarsborrel zeer geslaagd

Donderdagavond 2 januari werd onze Nieuwjaarsborrel gehouden bij MCC Maastricht. Een zeer geschikte locatie en een uitstekend gastheerschap van Johan Rosier vielen ons ten deel. Aan de oevers van de Maas genoten wij van spijs en drank en toasten wij op het nieuwe jaar 2020. Ook keken wij kort terug...
31-12-2019 19:44

SMO rennend het oude jaar uit

Onze leden Johan Rosier, Max Kok, Luc Linders en Oscar van Hoof (vlnr) liepen vanmiddag in Heerlen de Oudejaarstocht. Rennend het oude jaar uit is al jaren een traditie binnen SMO maar ditmaal deden wij dat voor het eerst in Heerlen. En het beviel uitstekend, met de ster op de borst loop je net...
28-12-2019 18:10

Boxmeer Cuijk wint van SMO

In de Laco sporthal in Grave vond gisteren het vriendentreffen plaats tussen COVS Boxmeer Cuijk en SMO. In een uiterst vermakelijk duel wisten de Brabanders te winnen, het werd 8-5. Al jaren spelen wij na de Kerst een zaalvoetbalmatch tegen COVS Boxmeer Cuijk maar voor het eerst speelden wij op hun...
22-12-2019 10:57

Keizerlijke Kerstavond geslaagd

In Keizerlijke sferen vond gisteren de Kerstactiviteit plaats. Wij genoten van spijs en drank bij de Keizer in Meerssen. Wij willen eenieder die aanwezig was bedanken en uiteraard een woord van dank aan Guido Bovens die ons zeer gedreven door de avond heeft geloodst. Wij wensen iedereen heel fijne...
20-12-2019 10:52

René Meijers prolongeert titel

Het clubkampioenschap spelregels is, net zoals vorig jaar, gewonnen door René Meijers! Na een spannend kampioenschap hadden René, Oscar van Hoof en Vincent Heuts 29 punten weten te vergaren! Hierdoor was een barragevraag noodzakelijk! René wist deze vervolgens te winnen waardoor hij uiteindelijk...
26-11-2019 16:15

Tweetal nieuwe leden

Wij mogen twee nieuwe leden verwelkomen in de personen van Paul Mullenders en Nico Esser. Beide heren zijn 53 jaar oud en respectievelijk woonachtig in Rijckholt en Heerlen. Wij heten beide heren van harte welkom bij onze vereniging!    
11-11-2019 13:41

Geslaagd etentje Zagreb

Gisteren vond in een gezellige sfeer het etentje plaats bij sponsor restaurant Zagreb. Wij genoten weer van spijs en drank en van de gastvrijheid. Alle deelnemers bedankt!  

Nieuws

17-08-2017 16:32

Kyle Hoeveler nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid begroeten en weer gaat het om een jonge scheidsrechter! Kyle Hoeveler uit Elsloo is 19 jaar en vandaag ingeschreven als SMO'er! Met de komst van Kyle heeft SMO nu liefst twaalf (!) leden van twintig jaar of jonger.... Wij heten Kyle van harte welkom bij SMO en wie...
17-08-2017 00:00

Hervatting clubavonden

Op donderdag 17 augustus staat de eerste training van het nieuwe seizoen gepland. Onze leden zijn hierover via andere kanalen ingelicht. Wij hopen veel leden te mogen begroeten!
28-06-2017 13:51

René Claasens nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid begroeten! René Claasens heeft zich heden ingeschreven bij SMO. René is 54 jaar en woonachtig in hartje Maastricht. Hij fluit al enkele jaren bij diverse clubs maar gaat komend seizoen beginnen in de startgroep van de KNVB. Van harte welkom bij onze bruisende...
26-06-2017 11:16

Ook 3e SVA cup groot succes

Ook de derde editie van de SVA cup is een groot succes geworden. Op zaterdag 24 juni jl. vond deze plaats bij onze vrienden van de SVA waarmee wij inmiddels zeer bekend zijn geraakt. Reeds op vrijdagmiddag werd er richting de hoofdstad vertrokken om zodoende goed voorbereid aan de start te...
09-06-2017 11:40

Geslaagde afsluiting seizoen

Op donderdag 8 juni jl. vond in een gezellige ambiance de afsluiting plaats van de clubavonden. Voorzitter Meijers keek kort terug op de clubavonden van afgelopen seizoen, feliciteerde de gepromoveerde scheidsrechters en dankte onze geliefde Trudie die ons wekelijks heeft voorzien van een hapje en...
21-04-2017 12:53

Geen training op Koningsdag

In verband met Koningsdag gaat de clubavond van donderdag 27 april a.s. niet door. Er is dus geen training.
10-04-2017 11:58

Michael Redelaar nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid bijschrijven op de ledenlijst. De 27 jarige Michael Redelaar uit Beek heeft zich heden ingeschreven. Michael heeft al enkele malen zijn gezicht laten zien op onze clubavonden en deed ook mee aan de recente voetbalwedstrijden. Michael, van harte welkom!
08-04-2017 11:21

Bree en SMO in evenwicht

Op de prachtige accommodatie van Racing Peer speelde ons voetbalteam vrijdag 7 april jl. met 2-2 gelijk tegen Scheidsrechtersgewest Bree. Een terechte uitslag van een spannende voetbalwedstrijd. Wij danken eenieder die deelgenomen heeft en de gastheren voor de getoonde gastvrijheid!  
31-03-2017 16:24

Verbroedering in de Geusselt

Op een fraaie lenteavond stonden op donderdag 30 maart de teams van SMO en Noord-Limburg (B) tegenover elkaar voor een eerste ontmoeting in de Geusselt. In een uiterst sportief treffen werd duidelijk dat de gasten sterker waren en dan ook verdiend de wedstrijd wisten te winnen. Na afloop vond onder...