Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

11-03-2019 17:10

Nieuw lid: Nico Veltrop

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Nico Veltrop. Nico is 55 jaar en woonachtig in Voerendaal. Hij is al lange tijd scheidsrechter en tegenwoordig ook actief als rapporteur bij jeugdwedstrijden. Wij heten Nico van harte welkom als nieuw lid van onze vereniging!  
11-03-2019 11:38

Schnitzelparadies sponsor

Wij heten Schnitzelparadies Maastricht van harte welkom als nieuwe sponsor van onze vereniging! Zij zijn gevestigd op Kesselskade nummero 58 in hartje Maastricht! Beslist een bezoekje waard! Klik op het logo voor de website!  
08-03-2019 15:09

Jaarvergadering geslaagd

De jaarvergadering is voorspoedig verlopen. De jaarverslagen van zowel secretaris als penningmeester werden uitvoerig doorlopen. Op bestuurlijk vlak waren er geen wijzigingen, de herkiesbare bestuursleden René Meijers, Johan Rosier en Guus Dols werden allen herkozen. De ledenvergadering had lof...
18-02-2019 11:55

Vince Wolters nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Vince Wolters. Vince is vandaag 16 jaar geworden (gefeliciteerd) en woonachtig in Melick. Hij is enige tijd geleden begonnen als scheidsrechter voor de KNVB nadat hij wist te slagen voor de cursus (foto). Wij heten Vince van harte welkom als nieuw lid van...
31-01-2019 15:51

Jaarvergadering op 7 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 7 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen donderdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
31-01-2019 14:45

Alternatieve clubavond

Vanavond, 31 januari is de training helaas voor de tweede week op rij afgelast. Wij mogen het stadionveld niet betreden! Er is een alternatief georganiseerd!  Om 20.00 uur verzamelen wij bij het stadion en vertrekken dan voor de Groene Loper Wandeltocht. Tussenstop is bij onze hoofdsponsor De...
24-01-2019 20:28

Algehele afgelasting Zuid

Nog meer afgelastingen! De KNVB heeft voor komend weekend alle wedstrijden uit district Zuid afgelast! Enkel wedstrijden die vallen onder categorie Landelijk gaan vooralsnog door. Arbiters uit ons rayon die graag een oefenwedstrijd willen leiden kunnen zich melden.
24-01-2019 20:27

Training 24 januari afgelast

Slecht nieuws vanuit de Geusselt!  Wij mogen vanavond niet het stadionveld op. Als gevolg hiervan is onze training afgelast. De hallen in de nabije omgeving zijn volgeboekt. Derhalve is er vanavond géén clubavond!
04-01-2019 20:23

Nieuwjaarstreffen geslaagd

OP 3 JANUARI JL. VOND IN INFORMELE SFEER HET NIEUWJAARSTREFFEN PLAATS. WIJ DANKEN ALLE AANWEZIGEN VOOR HUN KOMST EN WENSEN UITERAARD EENIEDER EEN SPORTIEF 2019!
01-01-2019 00:00

Oliebollenloop Weert

Op Oudjaarsdag namen wij deel aan de Oliebollenloop in Weert. Het betrof een hardloopwedstrijd van 10 kilometer. Na afloop genoten wij van een drankje in hartje Weert. WIj danken alle deelnemers voor hun inzet!

Nieuws

21-08-2016 13:18

Hans Dodemont keert terug

Vele jaren geleden was Hans Dodemont al lid van SMO maar vanwege het feit dat hij stopte als actief scheidsrechter beëindigde hij toentertijd ook het lidmaatschap bij onze vereniging. Het doet ons deugd dat hij -nu hij weer begonnen is als KNVB scheidsrechter- zich toch weer heeft aangemeld. Hans...
19-08-2016 16:49

Bree helpt SMO

Zoals ruimschoots bekend onderhouden wij een zeer succesvol samenwerkingsverband met MVV Maastricht en worden alle oefenwedstrijden aldaar van een capabele arbiter voorzien. Komende dinsdag zal de wedstrijd Jong MVV-Chevremont echter geleid worden door een heus Belgisch trio. Als...
12-08-2016 12:02

We zijn weer begonnen!

Na een tiental vrije weken werd er donderdag 11 augustus jl. weer getraind bij onze vereniging! Ondanks het feit dat diverse leden op vakantie zijn mochten wij uiterst tevreden zijn met de opkomst! Liefst 21 leden waren van de partij waaronder ook de nieuwe leden Tom Hameleers (19) en...
10-08-2016 14:50

Tom Hameleers nieuw lid

Wederom mogen wij melden dat een jonge scheidsrechter lid is geworden bij SMO! Tom Hameleers uit Echt heeft zich vandaag ingeschreven bij onze vereniging. Tom is 19 jaar en actief in de groepen J-D en senioren G. Van harte welkom, Tom!    
03-08-2016 13:56

Tweetal nieuwe leden

Aaron Kerbusch (18) en Lars Selbach (16) hebben zich heden ingeschreven als lid van onze vereniging! Aaron is verenigingsscheidsrechter bij VV Walram terwijl Lars deze functie vervult bij vv Scharn. Wij zijn er trots op dat met name de 'jeugd' voor SMO kiest hetgeen een positieve invloed heeft op...