Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 
07-06-2019 22:06

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 6 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (l) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van Max Kok (r) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
23-04-2019 18:35

Mariusz Gil nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Mariusz Gil. Mariusz is 18 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is momenteel bezig met de scheidsrechterscursus. Wij heten Mariusz van harte welkom bij de club en hopen hem vaak te mogen begroeten!
23-04-2019 09:01

37e clubavond op woensdag

In verband met een studententoernooi donderdag in het stadion wordt onze 37e clubavond morgen al gehouden! We trainen dus eenmalig op woensdagavond, zelfde tijd (20.30), zelfde ‘zender’ (Geusselt). Welkom!
11-04-2019 17:24

Bree vs SMO gaat niet door

Wij ontvingen zojuist bericht van Scheidsrechtersgewest Bree. Zij kunnen onvoldoende spelers op de been brengen; de geplande wedstrijd van morgenavond is derhalve afgelast! Sneu, want onze selectie was met veel zorg en toewijding inmiddels samengesteld en rond. Wij kunnen het helaas niet leuker...
01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.
01-04-2019 10:55

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 31 maart jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde gastvrijheid!  

Nieuws

26-06-2017 11:16

Ook 3e SVA cup groot succes

Ook de derde editie van de SVA cup is een groot succes geworden. Op zaterdag 24 juni jl. vond deze plaats bij onze vrienden van de SVA waarmee wij inmiddels zeer bekend zijn geraakt. Reeds op vrijdagmiddag werd er richting de hoofdstad vertrokken om zodoende goed voorbereid aan de start te...
09-06-2017 11:40

Geslaagde afsluiting seizoen

Op donderdag 8 juni jl. vond in een gezellige ambiance de afsluiting plaats van de clubavonden. Voorzitter Meijers keek kort terug op de clubavonden van afgelopen seizoen, feliciteerde de gepromoveerde scheidsrechters en dankte onze geliefde Trudie die ons wekelijks heeft voorzien van een hapje en...
21-04-2017 12:53

Geen training op Koningsdag

In verband met Koningsdag gaat de clubavond van donderdag 27 april a.s. niet door. Er is dus geen training.
10-04-2017 11:58

Michael Redelaar nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid bijschrijven op de ledenlijst. De 27 jarige Michael Redelaar uit Beek heeft zich heden ingeschreven. Michael heeft al enkele malen zijn gezicht laten zien op onze clubavonden en deed ook mee aan de recente voetbalwedstrijden. Michael, van harte welkom!
08-04-2017 11:21

Bree en SMO in evenwicht

Op de prachtige accommodatie van Racing Peer speelde ons voetbalteam vrijdag 7 april jl. met 2-2 gelijk tegen Scheidsrechtersgewest Bree. Een terechte uitslag van een spannende voetbalwedstrijd. Wij danken eenieder die deelgenomen heeft en de gastheren voor de getoonde gastvrijheid!  
31-03-2017 16:24

Verbroedering in de Geusselt

Op een fraaie lenteavond stonden op donderdag 30 maart de teams van SMO en Noord-Limburg (B) tegenover elkaar voor een eerste ontmoeting in de Geusselt. In een uiterst sportief treffen werd duidelijk dat de gasten sterker waren en dan ook verdiend de wedstrijd wisten te winnen. Na afloop vond onder...
17-03-2017 10:57

Jaarvergadering soepel verlopen

Donderdag 16 maart jl. vond in de Keizer te Meerssen onze jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats. Er was veel lof voor het gevoerde beleid en voor het feit dat wij in financieel opzicht een prima en gezonde situatie kennen. Op het bestuursvlak is er een aantal wijzigingen. Na drie jaar is...
24-02-2017 13:16

SMO bezocht VoetbalArena

Op donderdag 23 februari jl. waren wij te gast in de VoetbalArena in Eijsden. Een alternatieve clubavond die goed is bevallen en voor herhaling vatbaar is. In een ontspannen sfeer werd op fanatieke wijze het voetbalspel gespeeld. Dank aan alle deelnemers en via deze weg een fijne...
21-02-2017 11:55

Gezelligheid troef bij Zagreb

Het etentje bij onze sponsor restaurant Zagreb afgelopen zondag mag als zeer geslaagd beschouwd worden. Een tiental deelnemers deed zich te goed aan heerlijke spijs en drank. WIj danken Zagreb voor de gastvrijheid en fijne service en alle deelnemers voor hun gezelligheid!  
21-01-2017 16:33

Verbroedering in Bree

Op vrijdag 20 januari jl. was een afvaardiging van onze vereniging aanwezig op de nieuwjaarsreceptie van Scheidsrechtersgewest Bree. Het werd een prettig treffen tussen diverse verenigingen waarbij ook de eerste contacten zijn gelegd met Scheidsrechtersgewest Noord-Limburg om in de toekomst...

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

di 20 aug, 16.30 uur

  • Delano Kusters nieuw lid

  • Aanstellingen aug/sep