Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

26-11-2019 16:15

Tweetal nieuwe leden

Wij mogen twee nieuwe leden verwelkomen in de personen van Paul Mullenders en Nico Esser. Beide heren zijn 53 jaar oud en respectievelijk woonachtig in Rijckholt en Heerlen. Wij heten beide heren van harte welkom bij onze vereniging!    
11-11-2019 13:41

Geslaagd etentje Zagreb

Gisteren vond in een gezellige sfeer het etentje plaats bij sponsor restaurant Zagreb. Wij genoten weer van spijs en drank en van de gastvrijheid. Alle deelnemers bedankt!  
28-10-2019 11:06

Edwin Buijs nieuw lid

Wij mogen weer een nieuw lid verwelkomen in de persoon van Edwin Buijs. Edwin is 51 jaar en woonachtig in Maastricht. Sinds enige tijd fluit hij wedstrijden via onze vereniging. Per heden is Edwin dus ook officieel SMO'er. Wij heten Edwin van harte welkom en wensen hem een fijne tijd toe bij de SMO...
21-10-2019 11:49

Etentje bij sponsor Zagreb

Inmiddels een heuse traditie geworden, een etentje bij sponsor Zagreb in Selfkant-Wehr (D). Op zondag 10 november a.s. gaan wij weer tafelen en alle leden (met evt partner) zijn uitgenodigd. Aanvang 19.00 uur. Opgave is gewenst en kun je hier doen.
11-10-2019 18:39

Boeiende clinic Van Boekel

In het kader van de week van de scheidsrechter genoten wij gisteren van een clinic van FIFA arbiter Pol van Boekel (44) uit Vierlingsbeek. Pol gaf een kijkje achter de VAR schermen hetgeen als zeer interessant werd ervaren door alle aanwezigen. Met name de aanwezigheid van veel jonge, ambitieuze...
27-08-2019 15:15

Thomas Vranken nieuw lid

Thomas Vranken was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Thomas is 27 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij volgt binnenkort de SO3 cursus in Schinveld. Wij heten Thomas van harte welkom bij SMO!  
20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 

Nieuws

16-09-2017 16:25

Richard Sibels nieuwste lid

Richard Sibels is het nieuwste lid van onze vereniging! Gisteren vond de overdracht plaats van zijn inschrijfformulier hetgeen betekent dat hij nu officieel SMO'er is! Richard is 52 jaar en rasechte Sjeng. Hij is teammanager bij MVV JO17-1 en heeft al diverse malen bij de jongere jeugd wedstrijden...
07-09-2017 11:23

Etentje bij sponsor Zagreb

Na de eerder gehouden én geslaagde etentjes bij sponsor restaurant Zagreb heeft het bestuur besloten hier als SMO nogmaals op bezoek te gaan. Wij willen eenieder uitnodigen om zondag 24 september deel te nemen aan een etentje bij restaurant Zagreb vanaf 19.00 uur. Restaurant...
28-08-2017 18:33

Drietal nieuwe leden

Trots zijn wij op het feit dat wij heden drie nieuwe leden kunnen verwelkomen. Het gaat om drie twintigers. Sven Dormans, Jacco Verleg en Stef Bogers hebben zich heden ingeschreven bij SMO. Daarmee heeft SMO tien twintigers binnen de vereniging. Een mooi gegeven nadat eerder al duidelijk werd dat...
17-08-2017 16:32

Kyle Hoeveler nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid begroeten en weer gaat het om een jonge scheidsrechter! Kyle Hoeveler uit Elsloo is 19 jaar en vandaag ingeschreven als SMO'er! Met de komst van Kyle heeft SMO nu liefst twaalf (!) leden van twintig jaar of jonger.... Wij heten Kyle van harte welkom bij SMO en wie...
17-08-2017 00:00

Hervatting clubavonden

Op donderdag 17 augustus staat de eerste training van het nieuwe seizoen gepland. Onze leden zijn hierover via andere kanalen ingelicht. Wij hopen veel leden te mogen begroeten!
28-06-2017 13:51

René Claasens nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid begroeten! René Claasens heeft zich heden ingeschreven bij SMO. René is 54 jaar en woonachtig in hartje Maastricht. Hij fluit al enkele jaren bij diverse clubs maar gaat komend seizoen beginnen in de startgroep van de KNVB. Van harte welkom bij onze bruisende...
26-06-2017 11:16

Ook 3e SVA cup groot succes

Ook de derde editie van de SVA cup is een groot succes geworden. Op zaterdag 24 juni jl. vond deze plaats bij onze vrienden van de SVA waarmee wij inmiddels zeer bekend zijn geraakt. Reeds op vrijdagmiddag werd er richting de hoofdstad vertrokken om zodoende goed voorbereid aan de start te...
09-06-2017 11:40

Geslaagde afsluiting seizoen

Op donderdag 8 juni jl. vond in een gezellige ambiance de afsluiting plaats van de clubavonden. Voorzitter Meijers keek kort terug op de clubavonden van afgelopen seizoen, feliciteerde de gepromoveerde scheidsrechters en dankte onze geliefde Trudie die ons wekelijks heeft voorzien van een hapje en...
21-04-2017 12:53

Geen training op Koningsdag

In verband met Koningsdag gaat de clubavond van donderdag 27 april a.s. niet door. Er is dus geen training.
10-04-2017 11:58

Michael Redelaar nieuw lid

Wederom mogen wij een nieuw lid bijschrijven op de ledenlijst. De 27 jarige Michael Redelaar uit Beek heeft zich heden ingeschreven. Michael heeft al enkele malen zijn gezicht laten zien op onze clubavonden en deed ook mee aan de recente voetbalwedstrijden. Michael, van harte welkom!

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

vr 06 dec, 18.30 uur

  • Fijn weekend!

  • Aanduidingen 14/15/17/19 dec

  • Aanduidingen 6/7/8 dec

  • Update ledenlijst

  • Tweetal nieuwe leden