Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

03-10-2020 16:12

Jente Gilissen nieuw lid SMO

Wederom kunnen wij een nieuw lid bijschrijven op onze ledenlijst! Jente Gilissen was al enkele keren aanwezig op onze trainingsavond en is nu officieel lid geworden van onze vereniging. Jente is 18 jaar en veelal actief als verenigingsscheidsrechter bij vv Scharn. Van harte welkom, Jente!
30-09-2020 13:31

Training gaat door, geen clubavonden

De verspreiding van het coronavirus heeft geleid tot aanvullende maatregelen van het kabinet. Voor ons als SMO betekent dat in ieder geval dat de wekelijkse training nog wel door kan gaan, maar dat er geen toeschouwers meer mogen komen. Daarnaast zal de kantine gesloten zijn. Dus enkel indien je...
28-08-2020 20:39

SMO verlengt verblijf op het Heiveld

De serie zomertrainingen zitten erop! Acht weken op rij hebben wij met veel plezier getraind op de accommodatie van VV Bunde. Een prima kunstgrasveld en uitstekende faciliteiten vielen ons ten deel. Eerder is aangekondigd dat wij met ingang van 3 september weer over zouden stappen naar onze vaste...
03-08-2020 13:10

SVA en SMO een twee-eenheid!

Lange tijd leek het erop dat de SVA Cup in 2020 niet gespeeld zou worden. Een virus, COVID-19 gooide veel, heel veel roet in heel veel menu's. Zo ook in de heerlijkheden van de SVA Cup.  Nadat er van hogerhand enige versoepeling toegepast werd, ging alles ineens snel. SVA voorman Peter de...
18-07-2020 13:11

Het seizoen is afgesloten

Wie sjoen os Limburg is bleek vrijdagavond (17 juli) wel weer tijdens onze seizoensafsluiting. Verscholen tussen de heuvels van Geulhem genoten wij van een drankje en een hapje in de fraaie terrastuin van berghotel Vue. Nadat de avond omstreeks 19.30 uur officieel geopend was konden de...
27-06-2020 22:50

Jeanot Schleipen jongste lid SMO

Uniek is het niet maar bijzonder blijft het wel! De 15 jarige Jeanot Schleipen (foto) heeft zich ingeschreven bij onze vereniging. Jeanot is ondanks zijn jeugdige leeftijd al een tijdje bezig met het fluiten van wedstrijden, voornamelijk bij vv Scharn. Ook leidde hij via ons al oefenwedstrijden bij...
30-05-2020 13:30

Spoorboekje SMO

Sinds 1 april is onze vereniging overgegaan in slaapstand als gevolg van de Corona uitbraak. Nu het Corona virus enigszins teruggefloten is, achten wij de tijd rijp om langzaam over te gaan tot een ontwaakstand. Hier horen natuurlijk ook plannen en vooruitzichten bij. Om hier enig inzicht in te...
07-03-2020 19:04

Jaarvergadering in stijl

Op donderdag 5 maart jl vond in de Keizer te Meerssen de algemene ledenvergadering plaats. Een vergadering met een bijzonder slot. Naast de gebruikelijke onderwerpen vond ook een huldiging plaats van een aantal jubilarissen. Vanwege 12,5 jaar lidmaatschap werden Theo Horbach, René Cauberg en Jordy...
29-01-2020 12:51

Jaarvergadering op 5 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 5 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen vrijdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
13-01-2020 11:29

Trainingen weer hervat

Donderdag 9 januari hebben wij de trainingen weer hervat. Diverse leden maakten van deze gelegenheid gebruik. Train jij ook weer wekelijks met ons mee? Van harte uitgenodigd!

Nieuws

01-04-2019 10:55

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 31 maart jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde gastvrijheid!  
11-03-2019 17:10

Nieuw lid: Nico Veltrop

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Nico Veltrop. Nico is 55 jaar en woonachtig in Voerendaal. Hij is al lange tijd scheidsrechter en tegenwoordig ook actief als rapporteur bij jeugdwedstrijden. Wij heten Nico van harte welkom als nieuw lid van onze vereniging!  
11-03-2019 11:38

Schnitzelparadies sponsor

Wij heten Schnitzelparadies Maastricht van harte welkom als nieuwe sponsor van onze vereniging! Zij zijn gevestigd op Kesselskade nummero 58 in hartje Maastricht! Beslist een bezoekje waard! Klik op het logo voor de website!  
08-03-2019 15:09

Jaarvergadering geslaagd

De jaarvergadering is voorspoedig verlopen. De jaarverslagen van zowel secretaris als penningmeester werden uitvoerig doorlopen. Op bestuurlijk vlak waren er geen wijzigingen, de herkiesbare bestuursleden René Meijers, Johan Rosier en Guus Dols werden allen herkozen. De ledenvergadering had lof...
18-02-2019 11:55

Vince Wolters nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Vince Wolters. Vince is vandaag 16 jaar geworden (gefeliciteerd) en woonachtig in Melick. Hij is enige tijd geleden begonnen als scheidsrechter voor de KNVB nadat hij wist te slagen voor de cursus (foto). Wij heten Vince van harte welkom als nieuw lid van...
31-01-2019 14:45

Alternatieve clubavond

Vanavond, 31 januari is de training helaas voor de tweede week op rij afgelast. Wij mogen het stadionveld niet betreden! Er is een alternatief georganiseerd!  Om 20.00 uur verzamelen wij bij het stadion en vertrekken dan voor de Groene Loper Wandeltocht. Tussenstop is bij onze hoofdsponsor De...
24-01-2019 20:28

Algehele afgelasting Zuid

Nog meer afgelastingen! De KNVB heeft voor komend weekend alle wedstrijden uit district Zuid afgelast! Enkel wedstrijden die vallen onder categorie Landelijk gaan vooralsnog door. Arbiters uit ons rayon die graag een oefenwedstrijd willen leiden kunnen zich melden.
24-01-2019 20:27

Training 24 januari afgelast

Slecht nieuws vanuit de Geusselt!  Wij mogen vanavond niet het stadionveld op. Als gevolg hiervan is onze training afgelast. De hallen in de nabije omgeving zijn volgeboekt. Derhalve is er vanavond géén clubavond!
04-01-2019 20:23

Nieuwjaarstreffen geslaagd

OP 3 JANUARI JL. VOND IN INFORMELE SFEER HET NIEUWJAARSTREFFEN PLAATS. WIJ DANKEN ALLE AANWEZIGEN VOOR HUN KOMST EN WENSEN UITERAARD EENIEDER EEN SPORTIEF 2019!
01-01-2019 00:00

Oliebollenloop Weert

Op Oudjaarsdag namen wij deel aan de Oliebollenloop in Weert. Het betrof een hardloopwedstrijd van 10 kilometer. Na afloop genoten wij van een drankje in hartje Weert. WIj danken alle deelnemers voor hun inzet!

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Wij zijn te bereiken via:
06-23 83 84 67

Last update: 

01-01-2021


Happy new year!

Het oude normaal: Oudjaarsdag

Jaaroverzicht 2020