Nieuws

30-12-2016 15:23

Boxmeer Cuijk klopt SMO

De vriendenwedstrijd tussen SMO en COVS Boxmeer Cuijk is geëindigd in een 9-3 overwinning voor de Brabanders. Bij rust was het treffen in Munstergeleen nog in evenwicht: 3-3. Wij danken alle deelnemers en aanwezige leden voor hun betrokkenheid! Speciaal woord van dank aan het arbitragekoppel...
23-12-2016 13:35

Pieter Hovens clubkampioen

Op donderdag 22 december jl. vond het heuse clubkampioenschap spelregels plaats. Onder de bezielende leiding van spelregelkenner Barry Weijers werden de aanwezige leden aardig getest want het grootste deel van de vragen was behoorlijk lastig. Bijzonder dan ook dat uitgerekend ons jongste lid Pieter...
18-12-2016 18:27

Kerstactiviteit zeer geslaagd

Zaterdag 17 december jl. vond in een bruisende Keizer onze traditionele kerstactiviteit plaats. De sfeer was fantastisch en The Family Quiz zorgde voor hilarische momenten binnen de geformeerde groepjes. Quizmasters Vincent en Max waren zichtbaar in hun element. Zoals bij elk spel is er ook een...
09-12-2016 15:32

Pieter Hovens nieuw lid

Wederom heeft een jonge scheidsrechter zich aangemeld bij SMO. Het gaat om Pieter Hovens die met zijn 16 jaren het jongste lid is van de vereniging. Pieter is woonachtig in Geleen en actief in jeugdgroep E. Wij heten hem van harte welkom bij onze bloeiende vereniging.
04-11-2016 12:15

Bree wint van SMO: 3-6

De vriendenwedstrijd tussen de scheidsrechtersverenigingen Maastricht en Bree is geëindigd in een 3-6 overwinning voor de Belgen. Wij danken alle deelnemers en de arbitrage voor hun bijdrage aan deze avond. Foto's
07-10-2016 19:37

Wiedemeijer inspireert SMO

Op donderdag 6 oktober jl. vond onder grote belangstelling de presentatie plaats van betaald voetbalarbiter Reinold Wiedemeijer. Zo'n vijftigtal aanwezigen werden gedurende een paar uurtjes geanimeerd op een wijze zoals enkel Reinold dat kan. Een bevlogen en humoristische lezing viel ons ten deel...
23-09-2016 14:48

Bree op bezoek in de Geusselt

Donderdag 22 september jl. ontvingen wij met bijzonder veel plezier onze vrienden van scheidsrechtersgewest Bree. Zij namen deel aan onze training. Over enige tijd zal onze groep meetrainen in België. Een leuke uitwisseling!  
13-09-2016 17:57

Etentje bij sponsor Zagreb

Na de eerder gehouden én geslaagde etentjes bij sponsor restaurant Zagreb heeft het bestuur besloten hier als SMO nogmaals op bezoek te gaan. Wij willen eenieder uitnodigen om zondag 18 september deel te nemen aan een etentje bij restaurant Zagreb vanaf 19.00 uur. Restaurant...
21-08-2016 13:18

Hans Dodemont keert terug

Vele jaren geleden was Hans Dodemont al lid van SMO maar vanwege het feit dat hij stopte als actief scheidsrechter beëindigde hij toentertijd ook het lidmaatschap bij onze vereniging. Het doet ons deugd dat hij -nu hij weer begonnen is als KNVB scheidsrechter- zich toch weer heeft aangemeld. Hans...
19-08-2016 16:49

Bree helpt SMO

Zoals ruimschoots bekend onderhouden wij een zeer succesvol samenwerkingsverband met MVV Maastricht en worden alle oefenwedstrijden aldaar van een capabele arbiter voorzien. Komende dinsdag zal de wedstrijd Jong MVV-Chevremont echter geleid worden door een heus Belgisch trio. Als...

Nieuws

02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 
07-06-2019 22:06

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 6 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (l) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van Max Kok (r) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
23-04-2019 18:35

Mariusz Gil nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Mariusz Gil. Mariusz is 18 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is momenteel bezig met de scheidsrechterscursus. Wij heten Mariusz van harte welkom bij de club en hopen hem vaak te mogen begroeten!
23-04-2019 09:01

37e clubavond op woensdag

In verband met een studententoernooi donderdag in het stadion wordt onze 37e clubavond morgen al gehouden! We trainen dus eenmalig op woensdagavond, zelfde tijd (20.30), zelfde ‘zender’ (Geusselt). Welkom!
11-04-2019 17:24

Bree vs SMO gaat niet door

Wij ontvingen zojuist bericht van Scheidsrechtersgewest Bree. Zij kunnen onvoldoende spelers op de been brengen; de geplande wedstrijd van morgenavond is derhalve afgelast! Sneu, want onze selectie was met veel zorg en toewijding inmiddels samengesteld en rond. Wij kunnen het helaas niet leuker...
01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.
01-04-2019 10:55

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 31 maart jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde gastvrijheid!  
11-03-2019 17:10

Nieuw lid: Nico Veltrop

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Nico Veltrop. Nico is 55 jaar en woonachtig in Voerendaal. Hij is al lange tijd scheidsrechter en tegenwoordig ook actief als rapporteur bij jeugdwedstrijden. Wij heten Nico van harte welkom als nieuw lid van onze vereniging!  
11-03-2019 11:38

Schnitzelparadies sponsor

Wij heten Schnitzelparadies Maastricht van harte welkom als nieuwe sponsor van onze vereniging! Zij zijn gevestigd op Kesselskade nummero 58 in hartje Maastricht! Beslist een bezoekje waard! Klik op het logo voor de website!  

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

di 02 juli, 16.30 uur

  • Zomerstop

  • SMO 7e in Amsterdam

  • Promoties SMO leden