Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

26-04-2016 13:54

Lintje voor Wil Paauwe

Ons lid Wil Paauwe is vandaag bij gelegenheid van Koningsdag koninklijk onderscheiden! Burgemeester Sjraar Cox van Sittard-Geleen reikte vandaag deze onderscheiding aan Wil uit. Wil is medeoprichter en voorzitter/penningmeester van de Stimuleringscommissie Westelijke Mijnstreek voor zaalvoetbal....
13-04-2016 14:27

Bierproeverij bij La Clé

Op vrijdag 29 april aanstaande houden wij een bierproeverij bij Café La Clé op de Kesselskade nummero 60 in ons eigen vertrouwde Maastricht! Leden kunnen zich aanmelden via het secretariaat! Er worden zes biertjes geserveerd en uiteraard zullen de hapjes niet ontbreken! Wij rekenen op een grote...
21-03-2016 11:58

Bree wint van SMO: 4-1

De wedstrijd tussen scheidsrechtersvereniging Bree en onze eigen SMO is afgelopen vrijdag geëindigd in een 4-1 overwinning voor de Belgen. Mooiste doelpunt van de avond kwam op naam van Jalil Semrane welke vanaf de aftrap de keeper van Bree wist te verschalken met een prachtig bekeken...
21-03-2016 11:26

JALV soepel verlopen

Op donderdag 17 maart jl. vond in De Keizer te Meerssen de jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats. Voorzitter Meijers wist de vergadering soeverein te leiden en de leden waren vol lof over het gevoerde beleid in het afgelopen jaar. Met name het feit dat de aanwezige geldmiddelen rechtstreeks...
22-02-2016 16:08

Darttoernooi groot succes

Op vrijdag 19 februari jl. organiseerde SMO in samenwerking met BC Kimbria een heus darttoernooi op onze eigen thuishaven. Ditmaal hadden onze scheidsrechters dus geen fluitje maar een pijltje in de handen. Luc Linders wist hier wel raad mee want hij wist na een spannende finale als winnaar uit de...
23-01-2016 13:59

Raymond Candel nieuw lid

Met veel plezier kunnen wij melden dat wij wederom een nieuw lid mogen bijschrijven op de ledenlijst. Raymond Candel was donderdag 21 januari voor de eerste maal aanwezig op onze clubavond en heeft zich een dag later ingeschreven! Raymond is 42 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij...
15-01-2016 16:13

Bas van Hooren traint SMO

Donderdag 21 januari vindt de training weer plaats in het stadion. Ditmaal heeft Bas van Hooren de touwtjes in handen. Bas is als fysieke trainer op freelance basis betrokken bij het trainen en testen van verschillende topsporters en topsporttalenten in voornamelijk (Zuid) Limburg. De atleet...
07-01-2016 16:14

1e training 2016

Het nieuwe jaar is alweer een aantal dagen oud en dus wordt het tijd om de draad (lees: de trainingen) weer op te pakken. Op donderdag 7 januari vindt om 20.30 uur de 1e training van het nieuwe jaar plaats, uiteraard in stadion de Geusselt. Vanaf heden vinden de trainingen dan ook weer wekelijks...
03-01-2016 16:55

Feest in The Family

De nieuwjaarsreceptie van dit jaar is een groot succes geworden. Het treffen vond plaats in combinatie met de viering van het vijfjarig bestaan van onze hoofdsponsor The Family. Een gouden zet, zo bleek. Aan gezelligheid geen gebrek! Uiteraard was er ook tijd voor de speech van onze voorzitter René...
30-12-2015 11:31

Spektakelstuk in Kleesj

De zaalvoetbalwedstrijd tegen COVS Boxmeer Cuijk is geëindigd in een gelijkspel: 7-7. Deze wedstrijd was pure reclame in het kader van sportiviteit en respect. Wij danken alle deelnemers en uiteraard onze zeer sportieve tegenstander. De wedstrijd stond onder leiding van het duo Wil Versluis en...

Nieuws

20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 
07-06-2019 22:06

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 6 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (l) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van Max Kok (r) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
23-04-2019 18:35

Mariusz Gil nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Mariusz Gil. Mariusz is 18 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is momenteel bezig met de scheidsrechterscursus. Wij heten Mariusz van harte welkom bij de club en hopen hem vaak te mogen begroeten!
23-04-2019 09:01

37e clubavond op woensdag

In verband met een studententoernooi donderdag in het stadion wordt onze 37e clubavond morgen al gehouden! We trainen dus eenmalig op woensdagavond, zelfde tijd (20.30), zelfde ‘zender’ (Geusselt). Welkom!
11-04-2019 17:24

Bree vs SMO gaat niet door

Wij ontvingen zojuist bericht van Scheidsrechtersgewest Bree. Zij kunnen onvoldoende spelers op de been brengen; de geplande wedstrijd van morgenavond is derhalve afgelast! Sneu, want onze selectie was met veel zorg en toewijding inmiddels samengesteld en rond. Wij kunnen het helaas niet leuker...
01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.
01-04-2019 10:55

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 31 maart jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde gastvrijheid!  

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

di 20 aug, 16.30 uur

  • Delano Kusters nieuw lid

  • Aanstellingen aug/sep