Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

26-11-2019 16:15

Tweetal nieuwe leden

Wij mogen twee nieuwe leden verwelkomen in de personen van Paul Mullenders en Nico Esser. Beide heren zijn 53 jaar oud en respectievelijk woonachtig in Rijckholt en Heerlen. Wij heten beide heren van harte welkom bij onze vereniging!    
11-11-2019 13:41

Geslaagd etentje Zagreb

Gisteren vond in een gezellige sfeer het etentje plaats bij sponsor restaurant Zagreb. Wij genoten weer van spijs en drank en van de gastvrijheid. Alle deelnemers bedankt!  
28-10-2019 11:06

Edwin Buijs nieuw lid

Wij mogen weer een nieuw lid verwelkomen in de persoon van Edwin Buijs. Edwin is 51 jaar en woonachtig in Maastricht. Sinds enige tijd fluit hij wedstrijden via onze vereniging. Per heden is Edwin dus ook officieel SMO'er. Wij heten Edwin van harte welkom en wensen hem een fijne tijd toe bij de SMO...
21-10-2019 11:49

Etentje bij sponsor Zagreb

Inmiddels een heuse traditie geworden, een etentje bij sponsor Zagreb in Selfkant-Wehr (D). Op zondag 10 november a.s. gaan wij weer tafelen en alle leden (met evt partner) zijn uitgenodigd. Aanvang 19.00 uur. Opgave is gewenst en kun je hier doen.
11-10-2019 18:39

Boeiende clinic Van Boekel

In het kader van de week van de scheidsrechter genoten wij gisteren van een clinic van FIFA arbiter Pol van Boekel (44) uit Vierlingsbeek. Pol gaf een kijkje achter de VAR schermen hetgeen als zeer interessant werd ervaren door alle aanwezigen. Met name de aanwezigheid van veel jonge, ambitieuze...
27-08-2019 15:15

Thomas Vranken nieuw lid

Thomas Vranken was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Thomas is 27 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij volgt binnenkort de SO3 cursus in Schinveld. Wij heten Thomas van harte welkom bij SMO!  
20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 

Nieuws

27-06-2020 22:50

Jeanot Schleipen jongste lid SMO

Uniek is het niet maar bijzonder blijft het wel! De 15 jarige Jeanot Schleipen (foto) heeft zich ingeschreven bij onze vereniging. Jeanot is ondanks zijn jeugdige leeftijd al een tijdje bezig met het fluiten van wedstrijden, voornamelijk bij vv Scharn. Ook leidde hij via ons al oefenwedstrijden bij...
30-05-2020 13:30

Spoorboekje SMO

Sinds 1 april is onze vereniging overgegaan in slaapstand als gevolg van de Corona uitbraak. Nu het Corona virus enigszins teruggefloten is, achten wij de tijd rijp om langzaam over te gaan tot een ontwaakstand. Hier horen natuurlijk ook plannen en vooruitzichten bij. Om hier enig inzicht in te...
07-03-2020 19:04

Jaarvergadering in stijl

Op donderdag 5 maart jl vond in de Keizer te Meerssen de algemene ledenvergadering plaats. Een vergadering met een bijzonder slot. Naast de gebruikelijke onderwerpen vond ook een huldiging plaats van een aantal jubilarissen. Vanwege 12,5 jaar lidmaatschap werden Theo Horbach, René Cauberg en Jordy...
29-01-2020 12:51

Jaarvergadering op 5 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 5 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen vrijdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
13-01-2020 11:29

Trainingen weer hervat

Donderdag 9 januari hebben wij de trainingen weer hervat. Diverse leden maakten van deze gelegenheid gebruik. Train jij ook weer wekelijks met ons mee? Van harte uitgenodigd!
03-01-2020 16:15

Nieuwjaarsborrel zeer geslaagd

Donderdagavond 2 januari werd onze Nieuwjaarsborrel gehouden bij MCC Maastricht. Een zeer geschikte locatie en een uitstekend gastheerschap van Johan Rosier vielen ons ten deel. Aan de oevers van de Maas genoten wij van spijs en drank en toasten wij op het nieuwe jaar 2020. Ook keken wij kort terug...
31-12-2019 19:44

SMO rennend het oude jaar uit

Onze leden Johan Rosier, Max Kok, Luc Linders en Oscar van Hoof (vlnr) liepen vanmiddag in Heerlen de Oudejaarstocht. Rennend het oude jaar uit is al jaren een traditie binnen SMO maar ditmaal deden wij dat voor het eerst in Heerlen. En het beviel uitstekend, met de ster op de borst loop je net...
28-12-2019 18:10

Boxmeer Cuijk wint van SMO

In de Laco sporthal in Grave vond gisteren het vriendentreffen plaats tussen COVS Boxmeer Cuijk en SMO. In een uiterst vermakelijk duel wisten de Brabanders te winnen, het werd 8-5. Al jaren spelen wij na de Kerst een zaalvoetbalmatch tegen COVS Boxmeer Cuijk maar voor het eerst speelden wij op hun...
22-12-2019 10:57

Keizerlijke Kerstavond geslaagd

In Keizerlijke sferen vond gisteren de Kerstactiviteit plaats. Wij genoten van spijs en drank bij de Keizer in Meerssen. Wij willen eenieder die aanwezig was bedanken en uiteraard een woord van dank aan Guido Bovens die ons zeer gedreven door de avond heeft geloodst. Wij wensen iedereen heel fijne...
20-12-2019 10:52

René Meijers prolongeert titel

Het clubkampioenschap spelregels is, net zoals vorig jaar, gewonnen door René Meijers! Na een spannend kampioenschap hadden René, Oscar van Hoof en Vincent Heuts 29 punten weten te vergaren! Hierdoor was een barragevraag noodzakelijk! René wist deze vervolgens te winnen waardoor hij uiteindelijk...

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Wij zijn te bereiken via:
06-23 83 84 67

Last update: 

ma 03 aug, 21.00 uur

  • SVA en SMO een twee-eenheid!