Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

28-12-2018 20:25

SMO klopt Boxmeer Cuijk

De traditionele zaalvoetbalwedstrijd vlak na de Kerst is gewonnen door SMO. In Sittard werd het 8-7 in Maastrichts voordeel. Al jaren speelt SMO vlak na de Kerstdagen een zaalvoetbalwedstrijd en voor het vierde jaar op rij was COVS Boxmeer Cuijk uitverkoren als tegenstander. Niet toevallig, want...
23-12-2018 20:25

Kerst Inn zeer geslaagd

Wij kijken terug op een zeer geslaagde Kerst-Inn. In echte kerstsferen genoten wij van spijs (met liefde klaargemaakt door onze eigen Johan Rosier) en drank en voor de liefhebbers was er een dartwedstrijd georganiseerd. Deze werd gewonnen door Jerôme Vries.  Wij danken alle aanwezigen voor hun...
21-12-2018 16:02

René Meijers clubkampioen

Het clubkampioenschap spelregels is donderdag 20 december jl. gewonnen door René Meijers! Na een spannend kampioenschap hadden zowel René als regerend kampioen Oscar van Hoof 24 punten weten te vergaren! Hierdoor was een barragevraag noodzakelijk! René wist deze vervolgens te winnen waardoor hij...
20-11-2018 16:02

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 18 november jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Gesprek van de dag was natuurlijk de 2-0 winst die MVV boekte op rivaal Roda JC. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde...
27-10-2018 15:32

SMO wint op Stayen: 2-3

Vrolijk en uitgelaten stapten onze mannen na afloop het nabijgelegen café du Soleil binnen. In een spectaculaire partij voetbal was zojuist een puike teamprestatie geleverd op de heilige mat van het fraaie Stayen, de thuishaven van profclub STVV, momenteel 7e in de Belgische eredivisie.  SMO...
12-10-2018 11:28

Smaakvolle clubavond

Wij genoten gisteren van spijs en drank tijdens de 9e clubavond die in het teken stond van de week van de scheidsrechter! Wij danken het sympathieke personeel van Sushi Vandaag Maastricht voor de perfecte bediening. Onze leden hebben genoten! Een aanrader is het zeker! Wij hopen alle aanwezige...
02-10-2018 19:07

SMO actief op Stayen

Op donderdag 15 februari jl. werd in de Geusselt een vriendenwedstrijd gespeeld tussen ons voetbalteam en dat van HasTrui (Hasselt/Sint Truiden). Inmiddels is de return vastgelegd en deze zal worden gespeeld op Stayen, het stadion van STVV!  Sinds enige tijd heeft SMO een breed netwerk...
20-09-2018 14:31

Max Lemmens nieuw lid

Op de 3e clubavond van het seizoen heeft Max Lemmens zich officieel ingeschreven bij onze vereniging. Max is 17 jaar en woonachtig in Elsloo. Middels zijn aansluiting bij SMO wil hij beter bekend raken met de arbitrage. Max fluit reeds wedstrijden bij zijn club Haslou. Wij heten Max van harte...
18-08-2018 15:50

Hervatting clubavonden

Op donderdag 16 augustus jl. vond in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 4e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
26-06-2018 12:56

SVA en SMO gouden combi

Zaterdag 23 juni jl. namen wij deel aan de #svacup in het bruisende Amsterdam. Van de vijf gespeelde wedstrijden wisten wij er één (tegen gastheer SVA) winnend af te sluiten. Het leverde een 15e plaats op. Belangrijker was echter het plezier dat eenieder in ruime mate heeft gehad. Wij...

Nieuws

11-03-2019 17:10

Nieuw lid: Nico Veltrop

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Nico Veltrop. Nico is 55 jaar en woonachtig in Voerendaal. Hij is al lange tijd scheidsrechter en tegenwoordig ook actief als rapporteur bij jeugdwedstrijden. Wij heten Nico van harte welkom als nieuw lid van onze vereniging!  
11-03-2019 11:38

Schnitzelparadies sponsor

Wij heten Schnitzelparadies Maastricht van harte welkom als nieuwe sponsor van onze vereniging! Zij zijn gevestigd op Kesselskade nummero 58 in hartje Maastricht! Beslist een bezoekje waard! Klik op het logo voor de website!  
08-03-2019 15:09

Jaarvergadering geslaagd

De jaarvergadering is voorspoedig verlopen. De jaarverslagen van zowel secretaris als penningmeester werden uitvoerig doorlopen. Op bestuurlijk vlak waren er geen wijzigingen, de herkiesbare bestuursleden René Meijers, Johan Rosier en Guus Dols werden allen herkozen. De ledenvergadering had lof...
18-02-2019 11:55

Vince Wolters nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Vince Wolters. Vince is vandaag 16 jaar geworden (gefeliciteerd) en woonachtig in Melick. Hij is enige tijd geleden begonnen als scheidsrechter voor de KNVB nadat hij wist te slagen voor de cursus (foto). Wij heten Vince van harte welkom als nieuw lid van...
31-01-2019 15:51

Jaarvergadering op 7 maart

De jaarvergadering is dit jaar vastgesteld op donderdag 7 maart a.s. om 20.00 uur in de Keizer te Meerssen. Onze leden ontvingen afgelopen donderdag de uitnodiging en agenda in de mailbox.
31-01-2019 14:45

Alternatieve clubavond

Vanavond, 31 januari is de training helaas voor de tweede week op rij afgelast. Wij mogen het stadionveld niet betreden! Er is een alternatief georganiseerd!  Om 20.00 uur verzamelen wij bij het stadion en vertrekken dan voor de Groene Loper Wandeltocht. Tussenstop is bij onze hoofdsponsor De...
24-01-2019 20:28

Algehele afgelasting Zuid

Nog meer afgelastingen! De KNVB heeft voor komend weekend alle wedstrijden uit district Zuid afgelast! Enkel wedstrijden die vallen onder categorie Landelijk gaan vooralsnog door. Arbiters uit ons rayon die graag een oefenwedstrijd willen leiden kunnen zich melden.
24-01-2019 20:27

Training 24 januari afgelast

Slecht nieuws vanuit de Geusselt!  Wij mogen vanavond niet het stadionveld op. Als gevolg hiervan is onze training afgelast. De hallen in de nabije omgeving zijn volgeboekt. Derhalve is er vanavond géén clubavond!
04-01-2019 20:23

Nieuwjaarstreffen geslaagd

OP 3 JANUARI JL. VOND IN INFORMELE SFEER HET NIEUWJAARSTREFFEN PLAATS. WIJ DANKEN ALLE AANWEZIGEN VOOR HUN KOMST EN WENSEN UITERAARD EENIEDER EEN SPORTIEF 2019!
01-01-2019 00:00

Oliebollenloop Weert

Op Oudjaarsdag namen wij deel aan de Oliebollenloop in Weert. Het betrof een hardloopwedstrijd van 10 kilometer. Na afloop genoten wij van een drankje in hartje Weert. WIj danken alle deelnemers voor hun inzet!

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

di 26 maart, 12.15 uur

  • Aanduidingen 06/07/11 april

  • Nieuw lid: Nico Veltrop

  • Schnitzelparadies nieuwe sponsor

  • Jaarvergadering geslaagd