Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 
07-06-2019 22:06

Seizoensafsluiting geslaagd

Tijdens de laatste clubavond, gehouden op 6 juni in hartje Maastricht was er speciale aandacht voor Oscar van Hoof (l) die het afgelopen seizoen het meest aanwezig is geweest op de trainingsavonden. Oscar ontving uit handen van Max Kok (r) een kleine attentie. Wil jij komend seizoen het vaakst...
23-04-2019 18:35

Mariusz Gil nieuw lid

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Mariusz Gil. Mariusz is 18 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is momenteel bezig met de scheidsrechterscursus. Wij heten Mariusz van harte welkom bij de club en hopen hem vaak te mogen begroeten!
23-04-2019 09:01

37e clubavond op woensdag

In verband met een studententoernooi donderdag in het stadion wordt onze 37e clubavond morgen al gehouden! We trainen dus eenmalig op woensdagavond, zelfde tijd (20.30), zelfde ‘zender’ (Geusselt). Welkom!
11-04-2019 17:24

Bree vs SMO gaat niet door

Wij ontvingen zojuist bericht van Scheidsrechtersgewest Bree. Zij kunnen onvoldoende spelers op de been brengen; de geplande wedstrijd van morgenavond is derhalve afgelast! Sneu, want onze selectie was met veel zorg en toewijding inmiddels samengesteld en rond. Wij kunnen het helaas niet leuker...
01-04-2019 10:57

SMO weer de grens over

Geheel volgens traditie spelen wij weer een voetbalwedstrijd tegen onze scheidsrechtersvrienden van Bree. Op vrijdag 12 april aanstaande zal er in het Dommel stadion in Peer om 20.00 uur afgetrapt worden. Onze leden kunnen zich hier aanmelden.
01-04-2019 10:55

Geslaagd etentje bij Zagreb

Op zondag 31 maart jl. genoten wij van spijs en drank bij ons favoriete restaurant (en sponsor) Zagreb in Selfkant-Wehr. Wij danken alle deelnemers voor hun gezelligheid én eigenaar Robert Gotal voor de getoonde gastvrijheid!  
11-03-2019 17:10

Nieuw lid: Nico Veltrop

Wij ontvingen een inschrijfformulier van Nico Veltrop. Nico is 55 jaar en woonachtig in Voerendaal. Hij is al lange tijd scheidsrechter en tegenwoordig ook actief als rapporteur bij jeugdwedstrijden. Wij heten Nico van harte welkom als nieuw lid van onze vereniging!  
11-03-2019 11:38

Schnitzelparadies sponsor

Wij heten Schnitzelparadies Maastricht van harte welkom als nieuwe sponsor van onze vereniging! Zij zijn gevestigd op Kesselskade nummero 58 in hartje Maastricht! Beslist een bezoekje waard! Klik op het logo voor de website!  
08-03-2019 15:09

Jaarvergadering geslaagd

De jaarvergadering is voorspoedig verlopen. De jaarverslagen van zowel secretaris als penningmeester werden uitvoerig doorlopen. Op bestuurlijk vlak waren er geen wijzigingen, de herkiesbare bestuursleden René Meijers, Johan Rosier en Guus Dols werden allen herkozen. De ledenvergadering had lof...

Nieuws

22-12-2017 15:15

Oscar van Hoof grijpt titel

Oscar van Hoof (21) heeft donderdag 21 december jl. het clubkampioenschap spelregels gewonnen. Na een spannende strijd bleek hij zijn overgebleven concurrenten Luc Tissingh en Remon Tulen net te slim af te zijn.  Onder aanvoering van spelregelfanaat Barry Weijers (46, onlangs vanwege die...
24-11-2017 15:10

Ook Jos Mucher kiest SMO

Wederom kan SMO een lid toevoegen aan het ledenbestand! Op de 15e clubavond was Jos Mucher aanwezig en hij hoefde niet lang te twijfelen; Jos werd direct lid van onze vereniging. Jos is 53 jaar en woonachtig in Kerkrade. Hij is als scheidsrechter actief in groep G bij de senioren en bij de junioren...
17-11-2017 12:44

Roel Metsemakers kiest SMO

Roel Metsemakers is het nieuwste lid van SMO! Roel was aanwezig op de 14e clubavond van het seizoen en sprak vol lof over de aangeboden training. Roel (33) is na een negenjarig uitstapje naar Noord-Holland weer terug in Limburg. Hij groeide op in Neer en is inmiddels woonachtig in Neerbeek. Roel...
08-11-2017 12:00

92 jarig bestaan SMO

8 november 1925 was de dag dat onze vereniging het levenslicht zag. Dat betekent dat wij inmiddels 92 jaar bestaan. Geconstateerd mag worden dat wij een springlevende vereniging zijn en met meer dan 70 leden een van de grootste scheidsrechtersverenigingen in Limburg.  Trots zijn wij op het...
07-11-2017 14:51

Nieuw lid: Devon Moerkens

Wederom mag SMO een lid bijschrijven op de ledenlijst! Het gaat om Devon Moerkens uit Stein. Devon is 25 jaar en heeft veel ambitie in zijn rol als scheidsrechter. In onze nieuwe rubriek "Nieuwe leden stellen zich voor' leest u meer over hem.
03-11-2017 16:05

Primeur: SMO verslaat Bree

Het was inmiddels een heus 'Bree-syndroom' geworden. Nog nooit wisten onze mannen te winnen van onze vrienden uit het Belgische gewest Bree. 2 november 2017 moest de avond worden van de primeur en dat werd het! Met veel strijd en inzet werd een 0-1 ruststand uiteindelijk weggewerkt en zowaar, SMO...