Scheidsrechtersvereniging Maastricht e.o.

Nieuws

26-11-2019 16:15

Tweetal nieuwe leden

Wij mogen twee nieuwe leden verwelkomen in de personen van Paul Mullenders en Nico Esser. Beide heren zijn 53 jaar oud en respectievelijk woonachtig in Rijckholt en Heerlen. Wij heten beide heren van harte welkom bij onze vereniging!    
11-11-2019 13:41

Geslaagd etentje Zagreb

Gisteren vond in een gezellige sfeer het etentje plaats bij sponsor restaurant Zagreb. Wij genoten weer van spijs en drank en van de gastvrijheid. Alle deelnemers bedankt!  
28-10-2019 11:06

Edwin Buijs nieuw lid

Wij mogen weer een nieuw lid verwelkomen in de persoon van Edwin Buijs. Edwin is 51 jaar en woonachtig in Maastricht. Sinds enige tijd fluit hij wedstrijden via onze vereniging. Per heden is Edwin dus ook officieel SMO'er. Wij heten Edwin van harte welkom en wensen hem een fijne tijd toe bij de SMO...
21-10-2019 11:49

Etentje bij sponsor Zagreb

Inmiddels een heuse traditie geworden, een etentje bij sponsor Zagreb in Selfkant-Wehr (D). Op zondag 10 november a.s. gaan wij weer tafelen en alle leden (met evt partner) zijn uitgenodigd. Aanvang 19.00 uur. Opgave is gewenst en kun je hier doen.
11-10-2019 18:39

Boeiende clinic Van Boekel

In het kader van de week van de scheidsrechter genoten wij gisteren van een clinic van FIFA arbiter Pol van Boekel (44) uit Vierlingsbeek. Pol gaf een kijkje achter de VAR schermen hetgeen als zeer interessant werd ervaren door alle aanwezigen. Met name de aanwezigheid van veel jonge, ambitieuze...
27-08-2019 15:15

Thomas Vranken nieuw lid

Thomas Vranken was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Thomas is 27 jaar en woonachtig in Eijsden. Hij volgt binnenkort de SO3 cursus in Schinveld. Wij heten Thomas van harte welkom bij SMO!  
20-08-2019 18:53

Delano Kusters nieuw lid

Delano Kusters was donderdag jl. aanwezig op onze trainingsavond en besloot direct lid te worden van onze vereniging. Delano is 25 jaar en woonachtig in Hoensbroek. Hij is actief als assistent-scheidsrechter in de landelijke C groep. Wij heten Delano van harte welkom bij SMO!  
13-08-2019 15:20

Hervatting clubavonden

Op donderdag 15 augustus vindt in onze 'eigen' Geusselt de eerste training van het nieuwe seizoen plaats.  Wij hopen veel leden dit seizoen te mogen begroeten! Voor het 5e seizoen op rij vinden de trainingen op donderdag plaats in stadion de Geusselt! Start telkens om 20.30 uur.
02-07-2019 14:15

SMO 7e in Amsterdam

Afgelopen weekend (28 t/m 30 juni) stond voor ons weer in het teken van de SVA cup. Voor het vijfde jaar namen wij deel aan dit toernooi en nog altijd met veel plezier. Uiteindelijk wisten wij de 7e plaats te behalen. Wij danken alle deelnemers voor hun deelname!
17-06-2019 10:01

SMO weer naar Mokum

Voor het vijfde jaar op rij zal SMO ook in 2019 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 28 t/m 30 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten.  Lees meer: 

Nieuws

16-03-2018 12:16

JALV: een successtory

Op donderdag 15 maart vond in onze vertrouwde Keizer te Meerssen de jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats. Met recht kunnen we deze JALV een successtory noemen getuige alle lof en eer die deze avond zijn geuit binnen de vergadering. Het gevoerde beleid en de daaraan gekoppelde (opvallende)...
16-02-2018 12:45

HasTrui wint van SMO: 2-3

Op een koude, naargeestige donderdagavond vond gisteren in ons aller Geusselt het vriendentreffen plaats tussen onze SMO'ers en Scheidsrechtersgewest HasTrui. Het was de eerste maal dat wij deze tegenstander troffen. En toch ook weer niet bleek na afloop. In het verleden heeft SMO vaker meegedaan...
02-02-2018 18:43

Nieuw lid: Anton de Wit

Anton de Wit is het nieuwste lid van SMO! Wij ontvingen gisteren zijn inschrijfformulier. Anton is 38 jaar, woonachtig in Grave en actief als scheidsrechter in groep E (voornamelijk tweede klasse). Ook is Anton een echte zaalvoetballiefhebber getuige zijn voetbal- en scheidsrechterservaring op dit...
17-01-2018 15:56

SMO weer naar Mokum

Voor het vierde jaar op rij zal SMO ook in 2018 deelnemen aan de SVA cup, een voetbaltoernooi in Amsterdam. Van 22 t/m 24 juni zullen wij in de hoofdstad te vinden zijn om zodoende het seizoen weer op een fijne manier af te sluiten. De inschrijving is inmiddels opengesteld, klik hier   Het...
16-01-2018 15:33

Nieuwe sponsor voor SMO

Heden heten wij welkom als nieuwe sponsor: De Sjoester Vaan Mestreech. Deze zaak is gelegen op de Nieuwstraat nummero 18 in hartje Maastricht. Wij danken eigenaar Rene Claasens voor zijn sponsoring!  
05-01-2018 15:54

Nieuwjaarsborrel geslaagd

Op donderdag 4 januari jl. vond de traditionele nieuwjaarsborrel plaats bij onze vereniging. Uiteraard werd er eerst hard getraind in het stadion waarna er een gezellig samenzijn plaatsvond in een prettige sfeer. Namens het bestuur sprak Max Kok de aanwezigen toe waarbij hij uiteraard eenieder de...
31-12-2017 20:13

Sylvesterloop zit er weer op

Sinds een aantal jaren (6) neemt SMO deel aan de bekende Sylvesterlauf in Aken; een hardloopwedstrijd van 10,3 kilometer. Ook dit jaar hebben wij deze traditie met plezier in stand gehouden! Johan Rosier, Giel Linke, Guido Linke, Jos Stalman en Max Kok stonden op oudjaarsdag om 15.35 uur aan de...
29-12-2017 18:03

Boxmeer Cuijk klopt SMO

De traditionele zaalvoetbalwedstrijd vlak na de Kerst is -net zoals vorig jaar- gewonnen door COVS Boxmeer Cuijk. In Munstergeleen werd het 4-8. Al jaren speelt SMO vlak na de Kerstdagen een zaalvoetbalwedstrijd en voor het derde jaar op rij was COVS Boxmeer Cuijk uitverkoren als tegenstander....
24-12-2017 17:35

Kerstbrunch zeer geslaagd

Op zaterdag 23 december jl. vond in de Keizer te Meerssen onze heuse Kerstbrunch plaats. Vanaf 12.00 uur konden onze leden en aanwezige partners genieten van spijs en drank. Wij danken alle aanwezigen en met name Johan Rosier voor het verzorgen van deze uitstekende brunch! Fijne feestdagen...
22-12-2017 15:15

Oscar van Hoof grijpt titel

Oscar van Hoof (21) heeft donderdag 21 december jl. het clubkampioenschap spelregels gewonnen. Na een spannende strijd bleek hij zijn overgebleven concurrenten Luc Tissingh en Remon Tulen net te slim af te zijn.  Onder aanvoering van spelregelfanaat Barry Weijers (46, onlangs vanwege die...

Doorzoek de website

Contact

Scheidsrechtersver. Maastricht e.o. - Kelvinstraat 2 - 6227 VC - MAASTRICHT
06-23 83 84 67

Last update: 

vr 06 dec, 18.30 uur

  • Fijn weekend!

  • Aanduidingen 14/15/17/19 dec

  • Aanduidingen 6/7/8 dec

  • Update ledenlijst

  • Tweetal nieuwe leden